Моніторинг: канал "Рада" в третьому кварталі домінував у телемарафоні за ефірним часом
Державний телеканал “Рада” в третьому кварталі переважав інші канали за кількістю ефірного часу в національному телемарафоні “Єдині новини”, хоча мав найнижчу з-поміж усіх учасників новинну складову.
Такими є підсумки моніторингу телемарафону “Єдині новини” й ефіру Першого каналу Суспільного за липень – вересень 2024 року, який проводить “Детектор медіа”.
Автори моніторингу пояснюють, що в третьому кварталі 2024 року в будні дні переважно зберігається розподіл добових ефірів на шестигодинні слоти, які розподілені між телеканалами більш-менш рівномірно. У вихідні дні натомість слоти каналів становлять від 7 до 15 годин, причому порядок розподілу цих ефірів має два варіанти, які чергуються через тиждень.
Сумарно в кожному двотижневому циклі найбільшу кількість ефірних годин має державний телеканал “Рада” – 84 години, тоді як “Ми – Україна” – 72, “Інтер” – 66, 1+1 – 58, канали групи Starlight Media (СТБ та ICTV) – 56 годин разом.
У цьому підрахунку, йдеться в моніторингу, не враховується те, що бюлетені “Ради” “Парламентський тиждень” періодично з'являються посеред ефірів інших каналів. Крім того, канал “Інтер” у своїх нічних слотах віддає по три години ефірного часу телеканалу “Рада”.
Водночас, зазначають аналітики, канал “Рада” мав найнижчу з-поміж усіх учасників марафону новинну складову. Його середній показник на одну годину ефірного часу за третій квартал цього року становить 1,8. Тоді як у лідерів 1+1 та “Інтера” – 3,0 і 2,9 відповідно.
“Рада” мала найвищий показник за гостями-ньюзмейкерами в ефірі (1,1), проте найнижчі показники за репортажними сюжетами та прямими ввімкненнями (0,3 і 0,4 відповідно).
Канал “1+1” зумів обігнати попереднього лідера “Інтер” за кількістю репортажних прямих ввімкнень і збільшив кількість гостей-ньюзмейкерів. Усі інші канали істотно відстали від двох лідерів.
Показники Першого каналу Суспільного трохи перевищили середній показник телемарафону. За кількістю репортажних сюжетів канал був на рівні з лідерами марафону, прямих ввімкнень було відчутно менше, натомість було більше гостей-ньюзмейкерів, ніж у лідерів марафону.
Новинна складова, умовний показник для оцінювання того, скільки реальних новин кожний учасник марафону додає до загального ефіру власними зусиллями (тобто зніманнями подій і спілкуванням з тими, хто може в ефірі озвучити реальні новини), – це сума кількості репортажних сюжетів, прямих ввімкнень і гостей-ньюзмейкерів у студії каналу, йдеться в моніторингу.
Детальніше про моніторинг можна прочитати тут.
Help us be even more cool!