Мобільні оператори по-новому боротимуться зі спамом і шахраями
Оператори мобільного зв’язку в Україні отримали технічні інструменти для боротьби зі спамом, нав’язливою рекламою та потенційно шахрайськими дзвінками. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у своєму телеграм-каналі.
За його словами, згодом такі виклики блокуватимуть автоматично. Впровадження нововведень відбуватиметься поступово, щоб оператори мали час на технічні доопрацювання.
Відтепер бізнес укладатиме договір з оператором і реєструватиме номери, з яких здійснюватиме виклики. Інакше ці дзвінки можуть бути автоматично заблоковані.
Оператор також зможе блокувати номер за зверненням користувача, якщо той отримує спам-дзвінки.
Також змінюються інші правила:
- В особистому кабінеті абоненти зможуть самостійно вимкнути контент-послуги без звернення до оператора.
- Швидкість інтернету має бути прописана в угоді – якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а ви отримуєте 40, це вже порушення договору. І, якщо реальна швидкість нижча, можете подати скаргу до НКЕК (Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку. – Ред.) або звернутися до суду.
- Для абонентів у зоні бойових дій передбачено підтримку: SIM-картки не блокуватимуть через несплату, а під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку.
Як повідомляв ІМІ, на окупованій частині Луганської області дедалі важче отримати доступ до української інформації – зв’язок глушиться, відео погано завантажуються, багато сайтів недоступні навіть через VPN.
Help us be even more cool!