ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Мін'юст США позивається до Google через монополію на ринку онлайн-реклами

25.01.2023, 15:00
Фото – cursoductor.com.br
Фото – cursoductor.com.br

Міністерство юстиції США та вісім американських штатів подали 24 січня судовий позов на компанію Alphabet Inc. Google з вимогою припинити бізнес пошукового гіганта у сфері рекламних технологій через “незаконну монополізацію ринку” цифрової реклами. Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на Bloomberg.

“Позов має на меті притягнути Google до відповідальності за те, що, на наше переконання, є його давньою монополією на цифрові рекламні технології, які творці контенту використовують для продажу реклами, а рекламодавці використовують для купівлі реклами у відкритому інтернеті”, – заявив керівник антимонопольного управління Мін’юсту США Джонатан Кантер.

Серед штатів, які приєдналися до позову, зазначено, зокрема Каліфорнію, Нью-Йорк і Вірджинію.

У відповідь у компанії Google назвали цей позов “спробою визначити переможців і переможених у висококонкурентному секторі рекламних технологій”. Водночас там нагадали про подібний позов генпрокурора штату Техас, більшу частину якого недавно відхилив федеральний суд.

Нагадаємо, Google є домінантним гравцем на ринку цифрової реклами США вартістю. Компанія контролює більшість технологій, що використовуються для купівлі, продажу та показу онлайн-реклами. Міністерство юстиції США заявило, що домінування Google дозволяє компанії отримувати принаймні 30 центів з кожного долара, який рекламодавці витрачають шляхом використання його інструментів онлайн-реклами.

Liked the article?
Help us be even more cool!