Мінінформполітики замовило рекламу на CNN за 15 млн грн
Міністерство інформаційної політики замовило рекламу на британському телеканалі CNN International на 15,4 мільйона гривень. Про це повідомляють “Наші гроші” з посиланням на тендер у системі "Прозорро".
Замовником у системі зазначено держпідприємство міністерства “Центр захисту інформаційного простору України”. Виграло тендер ТОВ CFC Consulting, яке належить Геннадію Курочку, і розміщуватиме ролики на каналі CNN.
До кінця грудня на провідних телеканалах світу мають вийти 580 показів сюжетів довжиною 30 секунд, з яких не менше половини – у прайм-тайм. Також має бути супроводжувальна банерна кампанія на сайтах каналів із принаймні 500 тисячами показів на цільову аудиторію.
Ціна угоди більше ніж на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 26 млн грн.
Help us be even more cool!