Meta оплатила чорну PR-кампанію проти TikTok у США – ЗМІ
Компанія Meta (Facebook) заплатила компанії Targeted Victory за організацію комунікаційної кампанії проти TikTok. Про це розповідає ain.ua з посиланням на розслідування The Washington Post.
Головним джерелом розслідування The Washington Post стали робочі листування співробітників Targeted Victory, які надіслали редакції. В коментарі представники компанії заявляли, що справді співпрацюють з Meta, але коментувати свою роботу відмовились.
За наданою інформацією, Targeted Victory – одна з найбільших консалтингових фірм у США. За даними The Washington Post, вона організувала кампанію чорного PR, щоб спровокувати негативні настрої населення щодо TikTok. За це платила компанія Meta, яка володіє Facebook.
У повідомлені йдеться про те, що "завдання кампанії – очорнити тренди в TikTok, які нібито шкодять дітям і населенню США". Також співробітники Targeted Victory намагалися відвернути увагу від проблем з приватністю у Facebook та Instagram.
Кампанію лобіювали політики місцевого рівня. В деяких штатах вони робили офіційні заяви про небезпечність TikTok. Медіа і політики аргументували шкоду соцмережі через челенджі, які нібито були популярним в TikTok.
Найбільше говорили про челендж devious licks challenge, який закликав до актів вандалізму в школах. Журналістам вдалося з'ясувати, що насправді цей тренд зародився у Facebook. Також згадували челендж slap a teacher challenge, який закликав давати ляпасів учителям. В реальності такого тренду не існувало.
Targeted Victory також пов’язують з роботою на Республіканську партію. Під час президентських виборів у США у 2020 році компанія отримала від республіканців $237 млн.
Help us be even more cool!