Мер Керчі майже за півмільйона попіариться на каналі власної невістки та доньки Куніцина
Керченський міськвиконком АР Крим 5 квітня уклав угоди на інформаційні послуги загальною вартістю 730 тис грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель», пишуть “Наші гроші”.
Більша частина цієї суми – 460 тис грн. – піде на телепрограми. За неконкурентною процедурою «закупівля у одного учасника» підряд отримало ТОВ «Телерадіокомпанія «Керч». Рішення обґрунтовують тим, що лише ця компанія має ліцензію Нацради з питань телебачення і радіомовлення на ефірне телемовлення на території м. Керчі та прилеглих сільських районах. Послуги інших місцевих ТРК, на думку замовника, обійдуться дорожче.
Технічне завдання на закупівлю відсутнє, однак в обґрунтуванні йдеться зокрема про «прямі телеефіри за участю керівництва міста», а також про необхідність «інформування про діяльність органів місцевого самоврядування, спрямованих на вирішення гострих міських проблем і соціальних питань, виконання державних програм розвитку регіону і зміцнення міжнародних відносин з державами, розташованими на узбережжі Чорного моря».
Як пишуть “наші гроші”, засновниками ТРК «Керч» є Ольга Осадча, невістка мера Керчі Олега Осадчого, і ТОВ «Фірма «Азов-Севен», засноване фірмою «Планета Крим», що належить Наталі Бабаніній – дочці Сергія Куніцина, екс-прем’єра Криму, а нині народного депутата України (УДАР). Підряди міськвиконкому на рекламні послуги ТРК «Керч» отримує щороку. За останні п’ять років з нею підписали угод на 1,78 млн грн.
Решту 270 тис грн. отримає КП «Редакція газети «Керченский рабочий» за висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування Керченської міської ради. Цей тендер також провели без конкурентних торгів, оскільки до того доводилося двічі скасовувати відкритий конкурс через недостатню кількість учасників, зазначають “Наші гроші”.
Згідно з документацією, йдеться про підготовку та друк матеріалів з висвітлення діяльності Керченської міськради, посадових осіб виконкому, управлінь та відділів, матеріалів органу місцевого самоврядування, в т.ч. розміщення оголошень, спеціальних звітів, розпоряджень, заміток, інформаційних повідомлень, рейдових та інших авторських матеріалів роз’яснювального характеру, організації тематичних рубрик.
При цьому матеріали повинні бути розміщені винятково на першій та другій смугах газети, що виходить тричі на тиждень.
Help us be even more cool!