Медіахолдинг "Люкс" та 24 канал відновлюють продаж реклами
Медіахолдинг "Люкс", 24 канал та його брендові digital-платформи повідомили про відновлення продажу реклами.
Про це заявив генеральний директор ПрАТ "Телерадіокомпанія "Люкс" Роман Андрейко, повідомляє 24 канал.
За його словами, через війну медіахолдинг втратив практично всі джерела доходу.
"Те, що відбувається на медійному ринку, зараз складно назвати бізнесом. З першого дня війни наші журналісти 24/7 перебувають на передовій інформаційного фронту, і нам вдається його тримати. Після деяких вагань нам довелося звернутися до наших глядачів по допомогу", – розповів Андрейко.
Медіахолдинг "Люкс" відкритий до співпраці з усіма компаніями незалежно від альянсів та пакетів. "Якщо ви готові разом з нами змінювати Україну на краще, хочете перемагати ворога на інформаційному фронті, готові підтримати незалежні медіа та донести своє повідомлення активній аудиторії – наші двері відкриті для вас", – зазначив комерційний директор холдингу Маркіян Проців.
Компанії або бренди можуть долучитися до співпраці з 24 каналом, сайтами 24tv.ua, zaxid.net, football24.ua, sport24.ua, ютуб-каналами, нашими фейсбук-сторінками та радіостанціями.
Help us be even more cool!