Медіабаза ІМІ запустила у Кропивницькому медіашколу для студентів
Журналістський хаб Інституту масової інформації (ІМІ) “Медіабаза Кропивницький” запустив сьогодні, 15 жовтня, освітній проєкт “Медіашкола 2.0” із посилення навичок у студентів для роботи в медіа.
Програма триватиме два місяці, а на фіналі передбачає оплачуване стажування у регіональних медіа для випускників школи. Наразі навчання проходять 20 учасників.
“”Це другий сезон проєкту. Пілотну медіашколу ми провели навесні, у результаті кілька випускників навчання працевлаштувалися у кропивницькі інформаційні портали. Для нас це був показник того, що ідея успішна і дійсно може сприяти вирішенню кадрової проблеми у медіасфері регіону. У цьому сезоні ми передбачили стипендії для тих, хто пройде усі навчальні сесії і захоче піти на стажування у місцеві видання. Це має посилити мотивацію студентів лишатися працювати в медіа, а виданням допомогти зміцнити команди своїх редакцій”, – говорить Павло Лісниченко, координатор Медіабази Кропивницький.
У межах програми “Медіашкола 2.0” студенти матимуть 10 освітніх зустрічей за участі редакторів регіональних та національних медіа. Як показав досвід першого сезону проєкту, саме навчання у практиків мало найбільший відгук у студентів, оскільки тренери та спікери передавали ті знання, яких не здобудеш в університетах.
“Як студентці, яка навчається за спеціальністю “Журналістика”, медіашкола є можливістю отримати теоретичні знання та практичні навички, а опісля одразу застосувати їх, можливо, навіть під час стажування. Переконана, у майбутньому це дасть надійну основу для пошуку роботи в медіа”, – ділиться очікуваннями учасниця проєкту Ольга Карпухіна, студентка Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка.
Першу навчальну зустріч у Медіашколі почали розмовою про роботу і запити інформаційних порталів, адже їх у регіоні найбільше. Темами для навчання також стануть створення контенту в різних стилях журналістики, використання діджитал-інструментів, баз даних, ШІ у роботі медійника.
У фіналі проєкту зразкові учасники претендуватимуть на оплачуване стажування у тих виданнях регіону, що оберуть для потенційного працевлаштування.
“Медіашкола 2.0” організована журналістським хабом Інституту масової інформації (ІМІ) “Медіабаза Кропивницький”.
Help us be even more cool!