Черкаське інтернет-видання “18000” відкриває власну крамницю з продажу мерчу. До першої колекції ввійшли шість дизайнерських футболок і шопер із впізнаваними символами Черкас.

Як повідомляє медіа, на принтах:

  • Пагорб Слави;
  • маяк на Дніпрі;
  • каштани на бульварі Шевченка;
  • колаж “Фрагменти твого серця”. 

Над віжуалами креативили фотографиня Юлія Стусенко та художниця Анна Власенко.

Журналістка 18000 Ірина Малюкова. Фото – сайт “18000”

Як розповіла директорка видання Єлєна Щепак, над мерчем команда працювала все літо. Його створенню передувало дослідження аудиторії, у якому медіа запитувало, з чим у черкасців асоціюється рідне місто.

До першої колекції ввійшли шість футболок, а також шопер. Фото – сайт “18000”

Як повідомляв ІМІ, за два дні V Міжнародного літературного фестивалю “Фронтера” в Луцьку вдалося зібрати на підтримку Сил оборони та безпеки України 849 857 грн.