Черкаське інтернет-видання “18000” відкриває власну крамницю з продажу мерчу. До першої колекції ввійшли шість дизайнерських футболок і шопер із впізнаваними символами Черкас.
Як повідомляє медіа, на принтах:
- Пагорб Слави;
- маяк на Дніпрі;
- каштани на бульварі Шевченка;
- колаж “Фрагменти твого серця”.
Над віжуалами креативили фотографиня Юлія Стусенко та художниця Анна Власенко.

Як розповіла директорка видання Єлєна Щепак, над мерчем команда працювала все літо. Його створенню передувало дослідження аудиторії, у якому медіа запитувало, з чим у черкасців асоціюється рідне місто.

Як повідомляв ІМІ, за два дні V Міжнародного літературного фестивалю “Фронтера” в Луцьку вдалося зібрати на підтримку Сил оборони та безпеки України 849 857 грн.