Отримання новин – одна з трьох основних причин користування Інтернет в Україні. Це показують опитування, проведені українська медійною програмою «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз Нетворк спільно з дослідницькою компанією InMind.  
 
Дослідження показало, що 42% респондентів відвідували новинні Інтернет портали та сайти засобів масової інформації. 29% респондентів користувались регіональними новинними сайтами для пошуку новин. Проте, телебачення залишається найбільш популярним джерелом отримання новин для 87% громадян; але популярність Інтернет медіа випередила популярність преси та радіо: 42% респондентів шукають новини в мережі, в пресі – 40%, радіо – 30%.
 
  
Згідно даних дослідження, 61% респондентів користувались мережею Інтернет хоча б один раз протягом місяця. При цьому, найбільше користувалися мережею в Київській області (64%), Харківській області (60%) та Автономній Республіці Крим (57%). Найменше використовують Інтернет у Миколаївській області – 40% респондентів.
 
 
Опитування проводила українська медійна програма «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз Нетворк спільно з дослідницькою компанією InMind представили результати опитування громадян у 10 регіонах України щодо їхнього користування засобами масової інформації. Було опитано 4047 громадян, що проживають у містах з кількістю населення 50 тисяч і більше. Польовий етап проходив у вересні-жовтні 2012 року.