Половина українських онлайн-медіа є прозорими – дослідження ІМІ (ОНОВЛЕНО)

У 2021 році переважно прозорими виявилися 50% українських медіа. Про це свідчить перша частина дослідження Інституту масової інформації, що стосується трьох базових параметрів: інформації на сайті про контактні дані, про людину, відповідальну за контент (керівника / головреда), і про власника медіа.
Так, 50% медіа виявилися переважно прозорими (набрали 2,5 або 3 за максимальних 3), 38% – із середнім рівнем прозорості (1,5–2 бали), 10% – переважно непрозорі (0,5–1 бал) та повністю непрозорі – 2% (0 балів).
Переважно прозорих медіа на 10% більше ніж у 2020 році, та на 22% більше, ніж у 2019-му.
Переважно прозорими виявилися: "Экономические Новости", Depo.ua, ІСТV, "Фокус", "Факти", "Главред", "Апостроф", Голос.ЮА, "Українські новини", "Сегодня", УНІАН, 24 канал, "Оглядач", ТСН, Суспільне, ЗН (ДТ), Громадське, "Слово і діло", Укрінформ,"Еспресо", "Ліга.нет", НВ, РБК, "Букви" та "Радіо Свобода".
Частково прозорі: "Ракурс", ВВС (українська служба), "Багнет", "Подробности", "Антикор", Інтерфакс, "Прямий", "Хвиля", КП.юа, "Вести", "Главком", "Вголос", "Політека", "Бабель", УНН, Захід.НЕТ, Гордон.ЮА, Цензор.НЕТ та "Українська правда".
Переважно непрозорими виявилися такі онлайн-медіа: "Кореспондент", Знай.ЮА, Газета.ЮА, "Телеграф" і "Коментарі".
Абсолютно непрозорим знову виявилося онлайн-медіа "Фром-ЮА", яке не публікує жодних вихідних даних про свою редакцію або власника.
Оновлення даних від ІМІ: після виходу дослідження, два медіа зв'язалися з ІМІ і оперативно додали відсутню інформацію про керівництво редакцій на свої сайти, у зв'язку з чим загальний відсоток прозорості онлайн-медіа в 2021 році покращився ще на 4%. Детальніше про це можна почитати в повному дослідженні за посиланням.
Help us be even more cool!