ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Львівське видання через понад три місяці отримало відповідь на свій запит

21.09.2016, 15:23

Агенція ZIK отримала через три з половиною місяці відповідь на інформаційний запит від львівського міського комунального підприємства “Львівтеплоенерго”.

ZIK подав свій запит до Львівської міської ради 25 травня, а звідти він 2 червня був переданий розпоряднику інформації ЛМКП “Львівтеплоенерго”. Відповідь агентство отримало 15 вересня, повідомляє представник ІМІ у Львівській області.

Про випадок із затягуванням з наданням відповіді на цей інформаційний запит ZIK ІМІ повідомляв ще у липні, однак тоді в редакції видання відмовилися коментувати ситуацію. Вчора ZIK опублікував матеріал, в якому подав, зокрема, відповідь “Львівтеплоенерго” на цей же запит, датовану 15 вересня 2016 року.

Крім цього, профспілка “Львівтеплоенерго” 16 вересня направила лист до редакторки видання Тетяни Вергелес, звинувативши редакцію в однобокому висвітленні та в упередженому ставленні, а також висловила готовність до співпраці зі ЗМІ.

“...по відношенню до нас, Інформаційне агентство ZIK веде нечесну гру в одні ворота”, - йдеться у листі. Також колектив у листі наголосив на своїй відкритості, та на тому, що запрошував журналістів на зустрічі.

Нагадаємо, законом про доступ до публічної інформації передбачено, що відповідь повинна бути надана не пізніше, ніж через 5 робочих днів. У конкретному випадку не пізніше ніж 9 червня, а не 15 вересня.

Показується Лист-звернення ст.1.jpg

Показується лист-звернення ст.2.jpg

Liked the article?
Help us be even more cool!