ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

LiveJournal перетвориться з онлайн-щоденників у ЗМІ

27.05.2016, 16:29

Холдинг Rambler&Co перезапускає проект LiveJournal (“Живий журнал”), який з платформи для онлайн-щоденників перетвориться в медіаресурс, контент для якого створюють користувачі, повідомляє “Комерсант”.

“Головна ідея в тому, що ЖЖ стає медіапроектом з UGC (user-generated content, або контент, створюваний користувачами). Ми взяли за основу колосальний пласт блогів і вибрали найкраще”, - розповіла представник Rambler & Co Софія Іванова.

У компанії розраховують, що головна сторінка ЖЖ стане редакційним продуктом, який формується за правилами і законами, які звичні для медіа.

Завдання - створити різноплановий ресурс, в якому є і новини, і вічні теми, і огляди, і тести.

Редакція використовуватиме контент визнаних топ-блогерів (таких, як Ілля Варламов або Сергій Доля), але і просуватиме тих, кого не видно в перших рядках рейтингу. “Ми розраховуємо на інтерактив і рекомендації, готові вступати в переписку, рецензувати рукописи, займатися всім тим, що намагаються не робити редакції інших медіа”, - розповіла Іванова.

Монетизуватися оновлений ЖЖ буде за допомогою медійної реклами, у перспективі з'явиться нативна (використовує редакційні формати в рекламних цілях) та відео реклама.

В рамках перезапуску з рекламою у блогерів нічого не зміниться, запевняють у компанії.

Також залишаться недоторканними соціальний капітал (формується виходячи з активності зареєстрованих користувачів, які  додали журнал у друзі або відвідали його), рейтинги блогерів і “Топ ЖЖ”, що збирає найпопулярніші або найбільш коментовані записи, пише видання.

Liked the article?
Help us be even more cool!