LiveJournal перетвориться з онлайн-щоденників у ЗМІ
Холдинг Rambler&Co перезапускає проект LiveJournal (“Живий журнал”), який з платформи для онлайн-щоденників перетвориться в медіаресурс, контент для якого створюють користувачі, повідомляє “Комерсант”.
“Головна ідея в тому, що ЖЖ стає медіапроектом з UGC (user-generated content, або контент, створюваний користувачами). Ми взяли за основу колосальний пласт блогів і вибрали найкраще”, - розповіла представник Rambler & Co Софія Іванова.
У компанії розраховують, що головна сторінка ЖЖ стане редакційним продуктом, який формується за правилами і законами, які звичні для медіа.
Завдання - створити різноплановий ресурс, в якому є і новини, і вічні теми, і огляди, і тести.
Редакція використовуватиме контент визнаних топ-блогерів (таких, як Ілля Варламов або Сергій Доля), але і просуватиме тих, кого не видно в перших рядках рейтингу. “Ми розраховуємо на інтерактив і рекомендації, готові вступати в переписку, рецензувати рукописи, займатися всім тим, що намагаються не робити редакції інших медіа”, - розповіла Іванова.
Монетизуватися оновлений ЖЖ буде за допомогою медійної реклами, у перспективі з'явиться нативна (використовує редакційні формати в рекламних цілях) та відео реклама.
В рамках перезапуску з рекламою у блогерів нічого не зміниться, запевняють у компанії.
Також залишаться недоторканними соціальний капітал (формується виходячи з активності зареєстрованих користувачів, які додали журнал у друзі або відвідали його), рейтинги блогерів і “Топ ЖЖ”, що збирає найпопулярніші або найбільш коментовані записи, пише видання.
Help us be even more cool!