ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

LIGA.net заявила про атаку в Facebook

07.12.2017, 10:49
Фото - Ліга

Інформаційне агентство LIGA.net заявило, що зазнало атаки в соцмережі Facebook. Про це повідомляється на сайті агентства.

За повідомленням видання, усі посилання на повідомлення сайту адміністрація соцмережі позначає як спам і видаляє.

“Ми тимчасово знаходимося в списку сторінок, посилання яких Facebook розцінює як спам. Робота над вирішенням цієї проблеми займе якийсь час”, - сказано в повідомленні.

На сторінці агентства у Фейсбук зазначається, що це масова атака ботів на LIGA.net. “Хочемо подякувати всім причетним до атаки: ми будемо намагатися і надалі вас не розчаровувати”, - йдеться в повідомленні.

Також редакція просить читачів, якщо вони теж зіткнулися з цією проблемою, вказувати, що опубліковані матеріали не є спамом.

Завдяки зверненню Ligamedia, а також численних скарг читачів у службу антиспаму Фейсбук, близько опівночі весь контент знову був розблокований, йдеться в матеріалі редактора розділів “Технології”, “Телеком”, “Свій Бізнес” LIGA.net Стаса Юрасова.

“Як таке могло статися? Як написав мені вчора директор з розвитку компанії “IТ-Інтегратор” Володимир Кург, технічно таке відбувається на раз-два. “Накопичення скарг на спам від користувачів => досягнення репутаційного порога => спрацьовування правила. Стандартний алгоритм”, - зазначив він.

Тобто, пише Юрасов, теоретично Facebook міг ухвалити рішення про блокування контенту “Ліги” навіть без участі людини, або з мінімальною модерацією процесу.

“Автоматизація виконання шаблонних завдань у службі підтримки і контакт-центрах - це найбільш яскраво виражений тренд у сфері обслуговування в усьому світі. Глобальний прогноз: до 2020 року 85% усього спілкування з клієнтами різних компаній буде здійснюватися без втручання живого оператора контакт-центру. Такий меседж міститься в новому дослідженні, опублікованому в блозі корпорації IBM”, - пише Юрасов.

Liked the article?
Help us be even more cool!