ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Лідер інформаційного простору у пресі — Партія регіонів

29.08.2012, 07:21
Лідер інформаційного простору у пресі — Партія регіонів. «Свобода» та КПУ згадуються ситуативно, УДАР та «Україна – вперед!» представлені здебільшого за рахунок «джинси». Такі результати медіамоніторингу, проведеного асоціацією «Спільний простір» з 30 липня по 19 серпня 2012 р.
 
Об’єктами моніторингу в ЗМІ стали шість політичних сил — "Батьківщина", "Удар", КПУ, Партія регіонів, ВО Свобода, "Україна - вперед".
 
Цікаво, що на телеканалі "Інтер" на адресу Об’єднаної опозиції негативної інформації було у 32 рази більше, ніж про Партію Регіонів. А на Донеччині телебачення розповідало про Партію регіонів сумарно 3,5 години, а про Об’єднану опозицію трохи більше 2 хвилин. В єдиній області – Івано-Франківській — Партія регіонів поступилася обсягом висвітлення «Батьківщині» та «Удару».
 
«Висвітлення партій залежить від політичних симпатій ЗМІ, а не від важливості новини. Несподівано політизованими виявилися ділові та соціально спрямовані медіа», — йдеться у проміжному звіті дослідження.
 
"Найвищий рівень якісного інформування, завдяки якому український виборець зможе отримати достатньо інформації для прийняття усвідомленого рішення, демонструють українські інтернет-сайти. Їх рівень аналітизму і подачі інформації поки що якісно відрізняється від традиційних медіа, зокрема ТБ і друкованої преси. Також вони найбільшою мірою збалансовані», — заявив на презентації дослідження голова комітету «Рівні можливості» Олександр Чекмишев.
Liked the article?
Help us be even more cool!