ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

"Le Monde" написав про успіх The New York Times

22.02.2019, 12:58
Фото - lemonde.fr

У щоденного часопису The New York Times за 2018 рік зросла кількість передплатників електронної версії на більш ніж на чверть, складаючи 3,3 мільйони осіб, тоді як загальна кількість передплатників паперової та електронної версії сягнула рекордної позначки та склала 4,3 мільйони. Про це повідомляє французька газета “Le Monde”.

Як пише видання, президент США Дональд Трамп часто вказує, що часопис, з яким він у конфронтації, перебуває у занепаді. Проте, зауважує видання, про занепад казати немає приводів, адже усі показники вказують на успіх. Часопис планує отримати 10 мільйонів передплатників до 2025 року. Штат редакції збільшується, останнім часом 120 нових одиниць зараховано до співробітників часопису – ще один рекорд The New York Times, адже загалом в редакції працює 1 600 журналістів.

Оборот часопису за 2018 рік склав 1,75 мільярдів доларів, з них прибутки від передплати – 1,04 мільярди та реклами – 560 мільйонів. За останній триместр 2018 року реклама цифрової версії часопису вперше принесла більше прибутку, ніж реклама паперової версії. Загалом, прибутки від цифрового формату складають 40% від обороту. Цього року The New York Times планує викупити будівлю на Манхетені, де розташована редакція.

З метою збільшити доходи від передплати за онлайн-версію, газета стала заохочувати читачів завдяки різноманітним пропозиціям. Наприклад, можна передплачувати лише розділ кросвордів (6,95 доларів на місяць), або розділ рецептів (15 доларів на місяць). Редакція вирішила збільшити передплату на класичну версію газети (15 доларів на місяць) після семи з половиною років економічної стабільності.

Видання зазначає, що тим часом популярні інтернет-газети Buzzfeed та Vice зазнають труднощів, примушені скорочувати штат на 15%.

Liked the article?
Help us be even more cool!