"Київстар" спростував інформацію про багатомісячний доступ хакерів до особистих даних абонентів
Мобільний оператор “Київстар” не підтверджує інформації про багатомісячний доступ хакерів “усередині” компанії до особистих даних абонентів та їхній витік. Про це ІМІ повідомила пресслужба компанії.
“Офіційне розслідування кібератаки на мережу “Київстар”, яка сталася 12 грудня 2023 року, ще триває. Розглядаються різні версії, жодна з яких поки що не є остаточною. Вся інформація щодо розслідування кібератаки є на сайті Служби безпеки України, яка безпосередньо задіяна в цьому процесі. Жодних фактів витоку персональних даних абонентів під час розслідування не виявлено”, – зазначили в компанії.
Водночас “Київстар” зауважив, що кібератака на його мережу 12 грудня 2023 року вплинула на деякі технологічні системи, які відповідали за роботу зв’язку, але вони були відновлені протягом кількох днів завдяки фаховій роботі спеціалістів і партнерів компанії.
Компанія зазначає, що мережа “Київстар” працює у звичному режимі та надає абонентам усі основні базові послуги. 99% телеком-обладнання мережі на підконтрольній Україні території в робочому стані.
Також компанія додала, що вже застосувала додаткові заходи для кіберзахисту, зокрема посилила управління доступом, впровадила додаткові системи контролю серверів і робочих станцій, і планує наступні кроки щодо посилення кібербезпеки.
Як повідомляв ІМІ, 4 січня начальник Департаменту кібербезпеки СБУ Ілля Вітюк в інтерв'ю Reuters повідомив, що СБУ допомогла відбити нові кібератаки РФ на національного оператора мобільного зв’язку “Київстар”. Також він повідомив, що російські хакери мали доступ до системи “Київстар” щонайменше з травня 2023 року.
Help us be even more cool!