Кропивницьке онлайн-видання “Гречка” підключила для сайту новий ШІ-інструмент – автоматизована відеоначитка новин. Про це представникові Інституту масової інформації в Кіровоградській області Павлу Лісниченку повідомила головна редакторка медіа Анастасія Дзюбак.

За словами медійниці, співпрацю з компанією, що надає подібні послуги, видання розпочало наприкінці травня. Перший місяць був тестовий, аби зрозуміти наскільки інструмент буде корисним чи приверне увагу аудиторії.

“Наразі 906 матеріалів на сайті мають відео і озвучку. Насправді нині десь 3% читачів дивляться контент саме в такому вигляді, але, як на мене, це питання звички. Думаю, згодом попит аудиторії ростиме і це дозволить нам заробляти на контекстній рекламі у відео. Також є змога генерувати відеоначитки новин для Ютубу, Інстаграму і ТікТоку. Там це залітає краще ніж на сайті. Отримати від 200 до 3,5 тисяч переглядів згенерувавши відео двома кліками – це неабищо для нас”, – розповіла журналістка.

Нагадаємо, з березня поточного року підсумки тижня у форматі аудіоновин випускає кропивницьке видання “Точка доступу”.