ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

"Твіттер" визнала, що дані користувачів могло бути використано для реклами

12.08.2019, 11:51
У компанії "Твіттер" заявили про можливість того, що особисті дані користувачів соціальної мережі могло бути використано для рекламних кампаній. Про це повідомляє Media Sapiens із посиланням на Reuters. Проблема полягала в налаштуваннях, через які деякі дані користувачів могли опинитися в розпорядженні "ненадійних партнерів". У компанії заявили, що нещодавно виявили ці проблеми та виправили їх, хоча ще не визначили, на кого це могло вплинути. "Ми все ще проводимо наше розслідування, щоб визначити, кого це могло торкнутися", – заявили виданню в компанії. Дані про користувачів – це потужний інструмент, який компанії використовують, щоб вирішити, де і як розмістити рекламу, кого може зацікавити продукт. Великі технологічні компанії перебувають під ретельним наглядом регуляторів у всьому світі через практику обміну даними, пише видання.  
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!