ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Кожен четвертий матеріал у газеті “Факты” за 17 травня був “джинсою”

25.05.2012, 03:22

У газеті “Факты” №85 (3583) від 17 травня 2012 року експерти Інституту масової інформації нарахували кількість матеріалів з ознаками замовності, що становить 23% від загальної кількості матеріалів у цьому номері видання.

Замовні матеріали в цьому номері “Фактів” стосувалися конкурсу, організованого компанією Sumsung, конкурсу Михайла Поплавського, присвяченого Дню матері (такий матеріал вийшов в газеті “Сегодня” під маркуванням “PR”), а також матеріал торгівельного гіпермаркета “Епіцентр”.

Крім того, в цьому ж номері газети було виявлено неналежно маркований матеріал Кіберклініки Спіженка, що є порушенням закону про рекламу, згідно з яким рекламні матеріали мають бути марковані словами “реклама” або “на правах реклами”, і це маркування має бути чітко помітним.

Досліждення матеріалів з ознаками замовності проводиться Інститутом масової інформації в рамках моніторингу “джинси” та неналежного маркування за підтримки громадської організації “Internews Network”.

За методологією ІМІ є шість ознаків “джинси”:

- матеріал відстоює або просуває інтереси однієї сторони;

- цілком або майже ідентичний матеріал, надрукований в інших ЗМІ;

- експертами є особи, які некомпетентні коментувати подію або процес;

- безпідставно акцентується увага лише на позитивних або негативних характеристиках суб’єкта;

- матеріал містить елементи, які сприяють реалізації товарів, робіт або послуг одного суб’єкта;

- протокольний матеріал з заходів чиновників чи політиків, в яких відсутня зрозуміла суспільна важливість новини.

Liked the article?
Help us be even more cool!