ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Кількість замовних матеріалів в пресі та інтернет-ЗМІ сягнула історичного мінімуму — моніторинг ІМІ

01.04.2014, 16:48

У березні 2014 року рівень джинси в друкованій пресі упав до історичного мінімуму і склав всього лише 1% від загальної кількості матеріалів, що є найнижчим показником за весь період моніторингу (з 2008-го року). Такими є результати дослідження Інституту масової інформації з моніторингу замовних матеріалів в пресі та інтернет-ЗМІ.

Для порівняння, у 2013 році рівень джинси в пресі становив в середньому 7% від загальної кількості матеріалів (найвищий показник було зафіксовано у травні 2013 – 10%).

Подібну тенденцію було зафіксовано і в інтернет-ЗМІ, де кількість матеріалів з ознаками замовлення упала втричі у березні 2014 року порівняно із січнем 2014 року (у березні – 28 «джинсових» матеріалів, у січні – 86). Однак, у той же час, в інтернет-ЗМІ почала спостерігатись невелика негативна тенденція до зростання джинси – якщо у лютому замовних матеріалів було 22, то у березні вже 28.

Головними замовниками політичної джинси у березні залишались Петро Симоненко (40% політичних матеріалів з ознаками замовлення),  Віктор Медведчук (25%) та матеріали, направлені на дискредитацію Майдану та нової влади (12%). Серед публікацій з ознаками економічного замовлення експертами ІМІ були зафіксовані матеріали від «Укрзалізниці» та «ПриватБанку».

Звіт ІМІ з моніторингу джинси та неналежного маркування матеріалів за березень 2013 року читай тут

Довідка:

Інститут масової інфомрації проводить моніторинг «джинси» та неналежного маркування у шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Украине», «Факты», «Корреспондент», «Газета по-українськи», «Сегодня» і «Український тиждень») та чотирьох інтернет – виданнях (ЛІГА.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua). Проект реалізується за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Liked the article?
Help us be even more cool!