ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Кількість українських користувачів у Facebook зросла на 7,7%, в Instagram – на 4,5% – дослідження

16.03.2020, 17:30
Фото – baaz.com
Фото – baaz.com

Кількість українських користувачів у соцмережі Facebook у 2019 році збільшилася на 7,7%, до 14 млн, в Instagram – на 4,5%, до 11,5 млн (майже 11 млн у 2018 році).

Про це йдеться в дослідженні української аудиторії соцмереж комунікаційного агентства PlusOne, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Згідно з даними дослідження, основний приріст аудиторії Instagram відбувався завдяки користувачам 19–27 років, а збільшення аудиторії Facebook - загалом за допомогою користувачів віком 39 і більше років. Водночас практично у всіх регіонах України, крім Харківської області, Facebook популярніший, ніж Instagram, а більшість користувачів надає перевагу мобільній версії, а не десктопній.

"Україна на другому місці у світі за кількістю жінок, зареєстрованих у популярних соцмережах. Вона посідає друге місце у світі за кількістю жінок-користувачів Facebook і входить до топ-10 країн за кількістю користувачок Instagram. Крім цього, жіноча аудиторія Facebook та Instagram переважує чоловічу у всіх вікових категоріях", – наголошується у звіті.

Згідно з дослідженням PlusOne, за жовтень-грудень 2019 року, а також січень 2020 року аудиторія Facebook Messenger в Україні збільшилася на 1,5 млн користувачів – до 8,7 млн.

Водночас у звіті зазначається, що загальна аудиторія українців, доступна для рекламодавців за допомогою інструментів Facebook, становить 19,5 млн користувачів.

"Масове видалення фейкових акаунтів у травні 2019 року призвело до коливання кількості користувачів Facebook та Instagram і її різкого падіння в цей період. Але вже у вересні цифри повернулися до колишніх значень, а протягом наступних місяців зросли", – зазначають у PlusOne.

Instagram, згідно з дослідженням, досяг найвищого проникнення в Київській (45%), Одеській (36%) і Харківській (34%) областях. Тоді як Facebook найпопулярніший у Київській (проникнення 55%), Львівській (44%) і Закарпатській (40%) областях.

"У Києві кількість користувачів Facebook та Instagram зменшилася на 200 тис. Ймовірно, одна з причин – масове видалення фейкових акаунтів у цих соціальних мережах у травні 2019 року", – наголошується у звіті.

Як зазначають у PlusOne, у дослідження внесено дані рекламного кабінету Facebook за кількістю українських користувачів (без АР Крим, але з урахуванням жителів Донецької та Луганської областей). Водночас, на думку компанії, методологія обчислення кількості населення Держкомстату в Донецькій та Луганській областях не враховує реальної демографічної ситуації, тому в графіках, які потребують співвідношення з даними Держстату, ці регіони не враховуються.

Аналіз підготовлено на основі даних із рекламного кабінету Facebook, Google, Держстату, Digital reports from Hootsuite, We Are Social і Appannie, уточнюється в релізі.

Нагадаємо, кількість українських користувачів у соцмережі Instagram у 2018 році зросла на 50,7% – до 11 млн. осіб.

PlusOne – комунікаційне агентство з восьмирічним досвідом роботи на ринку диджитал-маркетингу.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!