ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Керуючий директор ЄБРР викрив "1+1" на поширенні фейку (оновлено)

30.05.2018, 10:00
Фото - daily.rbc.ua

Керуючий директор Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР) в країнах Східної Європи та Кавказу Франсіс Маліж, який із 1 червня відповідатиме і за діяльність ЄБРР в Україні, викрив одну з програм телеканалу “1+1” у поширенні недостовірної інформації, повідомляє Інтерфакс-Україна.

На своїй сторінці в соцмережі Facebook він навів кадр із телерепортажу, на якому зображені дружина та старший син міністра фінансів Олександра Данилюка в будинку з каміном і ліпниною як доказ того, що глава Мінфіну купив собі квартиру в Лондоні за $1 млн.

“Журналісти, які його підготували, мають відмінне почуття етики: вони розмили обличчя сина Ольги та Олександра. Єдина проблема з цим блискучим журналістським розслідуванням: фотографія-“доказ” була зроблена в Парижі, у квартирі моєї сім'ї”, - зазначив Маліж.

Він наголосив, що точно знає, коли міністр і його сім'я провели дивовижний вечір із ним під час різдвяних канікул.

“Камін і ліпнина все ще в Парижі, дякую вам велике”, - підсумував керуючий директор ЄБРР в замітці під назвою Fake news at work.

Як нагадує агентство, міністр фінансів Олександр Данилюк у квітні спростував інформацію про наявність у нього власної або орендованої квартири в Лондоні.

“1. Власної квартири в Лондоні не маю. 2. В оренді квартири в Лондоні теж не маю. 3. А от конфлікт з Коломойським (український бізнесмен Ігор Коломойський, співвласник телеканалу “1+1” - ред.) - маю”, - прокоментував тоді глава Мінфіну.

Раніше в сюжеті програми ТСН на телеканалі “1+1” з'явилася інформація про придбання Данилюком елітної квартири в Лондоні.

В свою чергу представниця «1+1 медіа», Наталія Богучарська, прокоментувала для ІМІ: "У відповідь на заяву керуючого директора ЄБРР у країнах східної Європи Франсіса Маліжа наводимо коментар журналіста ТСН Дмитра Святненка, який готував сюжет щодо нерухомості міністра фінансів Данилюка у Лондоні:  Пане Франсіс Маліж, ми дійсно розслідуємо випадки зловживання владою з боку українських високопосадовців. Цікаво, що пан Данилюк не відповів на наведені у матеріалі факти щодо його ймовірної власності закордоном. Замість цього через місяць після виходу сюжету з‘явився ваш допис. Ми хочемо зазначити, що у репортажі немає жодного слова, що фото, про яке ви згадуєте, було зроблене у цьому домі. У нашому матеріалі йдеться про те, що пані Данилюк, протягом 2017 року, розміщувала у мережі свої особисті фотографії знаходячись в цьому будинку. З огляду на це, у нас є деякі підстави підозрювати, що ви стали об'єктом маніпуляцій, отримавши неправильний переклад сюжету. Ми будемо раді допомогти з коректним перекладом нашого розслідування. Ми вважаємо, що з нього ви дізнаєтеся більше, ніж кілька цікавих фактів з біографії пана Данилюка".

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!