ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Журнал «Корреспондент» неналежно маркував політичну рекламу Ігоря Лисова

24.09.2012, 07:16
 У журналі «Корреспондент» № 37 від 21 вересня 2012 року розміщено матеріал кандидата в депутати Ігоря Лисова з його великим портретом, який маркований літерою «Р».
 

На думку експертів ІМІ, що здійснюють моніторинг «джинси» та неналежного маркування, у цьому випадку редакція журналу неналежно маркувала рекламний матеріал кандидата у депутати.

Матеріал позначений триміліметровою літерою «Р», що розміщена в кінці матеріалу і на перший погляд непомітна.

 

У вихідних даних видання, які зазвичай розміщені на с.17, зазначено, що саме такою позначкою маркуються матеріали розміщені на правах реклами.

Експерти ІМІ неодноразово наголошували, що згідно Закону України «Про рекламу» рекламні матеріали мають бути чітко відділені від журналістських матеріалів і маркуватися словами «Реклама» або «На правах реклами», інші способи маркування суперечать статтям 1, 5, 7, 9,  Закону «Про рекламу» і можуть бути розцінені, як недобросовісна реклама,  яка є забороненою згідно розділу 1 статті 10 цього закону.

Нагадаємо, Ігор Лисов є кандидатом в депутати по 211 одномандатному окрузі у Києві від Партії регіонів.

У 2012 році журнал «Корреспондент» є лідером з дотримання журналістських стандартів серед шести загальнонаціональних видань: «Комсомольская правда в Украине», «Факти», «Сегодня», «Український тиждень» та «Коментарі», що підпадають під моніторинг .

Моніторинг «джинси» та неналежного маркування і Моніторинг журналістських стандартів здійснює  Інститут масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!