ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Із закінченням виборів рівень «джинси» в львівських виданнях зменшився втричі

10.12.2012, 04:42
У листопаді відсоток неналежно маркованих матеріалів у львівських друкованих виданнях щодо всіх оцінених матеріалів зменшився майже втричі, порівняно з передвиборчими і виборчими місяцями, та становив 2,61% (жовтень – 7,2%).

Такими є результати моніторингу шістьох друкованих видань у Львівській області («Високий замок», «Експрес», «Львівська пошта», «Львівська газета», «Ратуша», «Львівщина» і дві інформаційні агенції -  «ZIK» і «Zaxid.net»), який провів ЛОГО «Львівський прес-клуб» з 12 по 18 листопада 2012 року. Моніторинг проводиться у рамках проекту «У-Медіа» міжнародної громадської організації «Інтерньюз Нетворк».

Уперше від лютого 2012 року аж у чотирьох виданнях — «Експрес», «Ратуша», «Львівська газета» і Львівщина» експерти не виявили неналежно маркованих матеріалів. Причому вперше за останні 10 місяців комерційних матеріалів з ознаками замовності було вдвічі більше, ніж таких самих політичних. «Це пов’язано із закінченням виборчої кампанії і наближенням новорічно-різдвяних свят, характерним рекламно-маркетинговою активізацією бізнесу», — вважають експерти «Львівського прес-клубу».
 
«Три друковані видання — «Ратуша», «Експрес» і «Львівська пошта» — були в листопаді цілковито чистими від матеріалів з ознаками замовності. Зіпсували загальну картину «Львівщина» (20% матеріалів з ознаками замовності), яка дебютувала в моніторингу замість газети «ZIK», що припинила виходити після виборів, «Високий замок» (19,23%) і «Львівська газета» (4,76%)», — йдеться у моніторингу.
 
Також щезли матеріали з ознаками політичної замовності зі стрічок інформаційних агенцій «ZIK» і «Zaxid.net». Більше того, «ZIK» почав маркувати матеріали «від політиків» з грифом «На правах реклами». Зафіксовано лише 1 матеріал з ознаками комерційної замовності в інформагенції «ZIK». Електронні ЗМІ не розмістили жодного неналежно маркованого матеріалу, підтвердивши цю позитивну тенденцію, притаманну для попередніх місяців.
 
Щодо дотримання журналістських стандартів, то завершення виборів ніяк не вплинуло на їх рівень у друкованих виданнях Львівщини — 3,75 бала з 6 можливих (жовтень – 3,99, вересень – 3,83, серпень – 3,6 бала). Найліпший показник у газети «Експрес» — 4,37 бала, наступною в рейтингу є «Ратуша» — 4,29, третя позиція у «Львівської пошти» — 4,20 бала, четверта — у «Львівської газети» — 3,33 бала, п’яте місце — у «Високого замку» — 3,20 і шосте — у «Львівщини» — 3,13 бала.
 
Журналістські стандарти в електронних ЗМІ Львівщини здобули вищу оцінку, ніж у друкованих виданнях, — середній показник — 4,19 бала: «Zaxid.net» — 4,29, «ZIK» — 4,10.
Liked the article?
Help us be even more cool!