ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Іспанія посилить регулювання медіа для боротьби з фейками

18.07.2024, 13:14
Фото – DW

Уряд Іспанії 17 липня анонсував нові заходи з протидії поширенню фейкових новин. Ініціативу розкритикувала консервативна опозиція як спробу цензури, повідомляє Reuters.

“Без вільних якісних медіа не існує демократії. Без надійних і різноманітних джерел інформації громадяни сліпі”, – заявив прем’єр-міністр, член партії соціалістів Педро Санчез у промові в нижній палаті парламенту.

Пропозицію було внесено на тлі активних дискусій щодо свободи медіа й контролю над шкідливим і неправдивим контентом у контексті виборів до Європарламенту та інших виборів у Європі, Індії й США.

Як пише медіа, в Іспанії, як і всюди, новіші формати новин, як-от соцмережі, месенджери й відеозастосунки, стають дедалі впливовішими в політичному дискурсі й залучають набагато більшу аудиторію, ніж традиційні медіа.

Педро Санчез зазначив, що нові правила стосуватимуться всіх медіа. Законодавство Іспанії відповідатиме європейському Акту про свободу медіа, ухваленому в березні. Цей акт покликаний регулювати медіа, а також захистити журналістів від стеження з боку держави чи примусового розкриття джерел.

Консервативна “Народна партія” звернула увагу, що законопроєкт було внесено за два дні до запланованої появи дружини Санчеза Беґони Ґомез у суді в межах розслідування про корупцію. Санчез заявляв, що ця справа є фейком, сфабрикованим правими медіа за підтримки опозиційних партій.

Новий законопроєкт є “законом цензури”, заявила в соцмережі Х консервативна “Народна партія”, найбільша в нижній палаті парламенту. За її словами, Санчез “прагне контролювати медіа, що критикують його; нумо захищати свободу слова”.

Санчез заявив, що уряд не надаватиме жодним медіа “штамп ухвалення”. Він також запропонував вимогу до медіа розкривати всіх акціонерів, які мають вплив на редакційну політику, а також свій прибуток від фінансованої державою реклами й третіх країн і дані про свою аудиторію.

Він також анонсував субсидію в 100 мільйонів євро для традиційних медіа, яким потрібна допомога в переході на цифровий формат.

Марія Ігнатьєва, Катерина Дячук

Liked the article?
Help us be even more cool!