Громадська організація “Інтерньюз-Україна” відкрила вакансію SMM-ника/Таргетолога.

Що треба вміти:

  • генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування проєктів організації.
  • працювати зі сторінками проєктів у соціальних мережах (SMM).
  • писати привабливі інформаційні та PR-матеріали (короткі анонси, підводки, новини, пости).
  • створювати візуальні тизери, картинки, короткі відео для ілюстрації матеріалів у соцмережах.
  • планувати, запускати та аналізувати рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Google Ads, Twitter.

Кандидат:

  • має освіту, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
  • вільно володіє українською та знає англійську на рівні Upper-Intermediate.
  • має досвід роботи зі сторінками соцмереж (наповнення контентом та запуск таргетованої реклами).
  • уміння працювати з графічними та відеоредакторами буде перевагою.
  • має відмінні письмові навички.
  • дотримується дедлайнів і є командним гравцем.
  • демонструє проактивний підхід до роботи та прагне розвиватися.

Графік роботи – 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (а на період карантину – у дистанційному форматі).

“Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання”, – йдеться у повідомленні.

Резюме та портфоліо (приклади ведення сторінок у соцмережах) надсилати до 31 серпня 2021 року на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа “SMM-ник/Таргетолог”.