"Інтерньюз-Україна" шукає SMM-ника/Таргетолога
03.08.2021, 11:10
Громадська організація “Інтерньюз-Україна” відкрила вакансію SMM-ника/Таргетолога.
Що треба вміти:
- генерувати креативні ідеї, інформаційні приводи та інноваційні способи просування проєктів організації.
- працювати зі сторінками проєктів у соціальних мережах (SMM).
- писати привабливі інформаційні та PR-матеріали (короткі анонси, підводки, новини, пости).
- створювати візуальні тизери, картинки, короткі відео для ілюстрації матеріалів у соцмережах.
- планувати, запускати та аналізувати рекламні кампанії у Facebook, Instagram, Google Ads, Twitter.
Кандидат:
- має освіту, бажано у сфері PR/комунікацій/ журналістики, гуманітарних наук.
- вільно володіє українською та знає англійську на рівні Upper-Intermediate.
- має досвід роботи зі сторінками соцмереж (наповнення контентом та запуск таргетованої реклами).
- уміння працювати з графічними та відеоредакторами буде перевагою.
- має відмінні письмові навички.
- дотримується дедлайнів і є командним гравцем.
- демонструє проактивний підхід до роботи та прагне розвиватися.
Графік роботи - 5 днів на тиждень в затишному офісі організації в Києві (а на період карантину – у дистанційному форматі).
“Прагнемо довготривалих стосунків, пропонуємо конкурентоздатну і своєчасну заробітну плату, соціальний пакет, можливість розвитку й навчання”, - йдеться у повідомленні.
Резюме та портфоліо (приклади ведення сторінок у соцмережах) надсилати до 31 серпня 2021 року на адресу: [email protected] з поміткою в темі листа “SMM-ник/Таргетолог”.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!