Інтернет-ЗМІ надають перевагу політичній «джинсі», — моніторинг ІМІ
14.02.2013, 02:17
У січні 2013 р. в інтернет-виданнях всі «джинсові» матеріали були політичного характеру. Про це свідчать дані моніторингу ІМІ.
За період моніторингу 14-20 січня у чотирьох інтернет-виданнях ("Лівий берег", "Ліга", "УНІАН" та "Обозреватель") виявлено 11 публікацій з ознаками політичного замовлення, та жодного з ознаками комерційного.
Натомість у друкованих виданнях ("Комсомольська правда", "Факти", "Сегодня", "Українсткий тиждень", "Кореспондент" та "Коментарі") за вказаний період комерційна та політична "джинса" були представлені в однаковій кількості — по 8 публікацій.
Варто зазначити, що практично всі замовні матеріали політичного характеру як в інтернет-виданнях, так і в друкованих, написані в інтересах чинної влади.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!