ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Інститут розвитку регіональної преси запрошує журналістів на дводенний тренінг

16.01.2012, 06:17
«Інститут розвитку регіональної преси» (ІРРП) запрошує журналістів усіх видів регіональних ЗМІ взяти участь у дводенному тренінгу «Використання можливостей нових медіа для поширення інформації».  Тренінг відбудеться у Львові, Донецьку, Сімферополі.

Тренери - Олег Хоменок та медіа-юрист.

Участь у тренінгу надасть журналістам можливість краще зрозуміти методологію роботи в умовах конвергентних ЗМІ, можливості, що створюють сучасні медіа для журналістів та оволодіти конкретними прикладними навичками зі створення та розміщення мультимедійних журналістських матеріалів на різноманітних медіа-платформах.

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.

Тренінги пройдуть:

21-22 лютого 2012 року, Львів

 

24-25 лютого 2012 року, Донецьк

 
29 лютого - 1 березня 2012 року, Сімферополь

Програма тренінгу


День 1     

 

10-00 11-30    Знайомство. Ознайомлення з програмою, збір очікувань. Презентація можливостей сервісів програми UMSAP

 

11-30-11-45   Перерва

 

11-45-13-00    Роль та функції засобів масової комунікації у суспільстві. Сучасні тенденції в медіа: Web 2.0, конвергенція, мультимедійність, інтерактивність. Нові технології - нові потреби аудиторії.

 

13-00-14-00    Обід

 

14-00-15-30    Правове регулювання діяльності СМК в Інтернет. Правові основи роботи журналістів у мережі.

 

15-30-15-45    Перерва

 

15-45-17-00    Інструменти та ресурси блогосфери. Основи просування інтернет-ресурсів. Використання соціальних мереж для просування інформації та розширення аудиторії.

 

17-00-17-30    Підсумки дня

 

 

День 2    

 

10-00-11-30    Інтерактивність користувачів, інтерактивні сервіси нових медіа, можливості та загрози
Організація інтерактивних сервісів та зворотного зв'язку з аудиторією.

 

11-30-11-45    Перерва

 

11-45-13-00    Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями

 

13-00-14-00    Обід

 

14-00-15-30    Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями (продовження)

 

15-30-15-45    Перерва

 

15-45-16-30    Інструменти для створення та розміщення контенту, роботи з відео, фото, картами, графікою, презентаціями (продовження)

 

16-30-17-00    Підведення підсумків тренінгу

 

 

Анкети на участь у тренінгах тут

 
Liked the article?
Help us be even more cool!