Інститут Масової Інформації підбив підсумки конкурсу “Лови джинсу!”: 550 матеріалів із 17 областей України
Інститут масової інформації підбив підсумки конкурсу “Лови джнису”, який тривав під час передвиборчої кампанії у вересні-жовтні 2014 року. Всього на конкурс було надіслано понад 550 прикладів джинси з місцевих друкованих та інтернет-видань із 17 областей України.
Ще одним елементом конкурсу було написання журналістських матеріалів, які оцінювались журі у складі дев’яти відомих журналістів та медіа-експертів. До другого етапу пройшло 14 статей.
Всього в конкурсі взяло участь 49 учасників.
Авторами найкращих публікацій стали:
1 місце — Олександра Горчинська, Київ, за матеріал “Джинса і піар по-українськи. І знову знайомі обличчя” — гонорар 2 тисячі гривень;
2 місце — Зельман Оксана, за матеріал “Виявляємо «джинсу» у місцевих виданнях Львова”; а також Мординська Поліна, “Взаємовигідна тактика чи абсурдна стратегія?” — гонорари по 1500 гривень;
3 місце — Ірина Роік, Сергій Мокряков, Кривий ріг, “Журналісти Кривого Рогу читали передвиборчу пресу”; Заяць Тарас, Тернопіль, “Виявляємо «джинсу» у місцевих виданнях Чортківського району”; Наталя Патрікєєва, Львів, “Екс-регіонал балотується у 18 окрузі: "Не один я повірив”; Олександра і Леніна Бичковські, Житомирська обл., “Виявляємо «джинсу» у Новограді-Волинському”; — Марія Губаль, Тернопіль — “Не такі пухнасті, як їх малюють або Джинса по-тернопільськи” — гонорари по 1000 гривень.
Переможцями з виявлення джинси в регіональний виданнях стали:
1 місце — Микола Мирний; Юлія Добраш;
2 місце — Олександра Губицька; Олександр Ластовецький; Неля Шевченко; Олекса Ярославцев;
3 місце — Христина Слота; Ірина Пискур; Михайло Ломоносов.
Найбільше прикладів джинси надіслали із видань Вінниччини (122), а також Тернопільської (86), Хмельницької (62), Львівської (61), Сумської (59), Житомирської (42) та Донецької (29) областей.
"Лови джинсу" — конкурс від Інституту масовох інформації на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Мета конкурсу — популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.
Конкурс “Лови джинсу” проводиться Інститутом масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.
Help us be even more cool!