ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Інститут Масової Інформації підбив підсумки конкурсу “Лови джинсу!”: 550 матеріалів із 17 областей України

13.11.2014, 16:05

Інститут масової інформації підбив підсумки конкурсу “Лови джнису”, який тривав під час передвиборчої кампанії у вересні-жовтні 2014 року. Всього на конкурс було надіслано понад 550 прикладів джинси з місцевих друкованих та інтернет-видань із 17 областей України.

Ще одним елементом конкурсу було написання журналістських матеріалів, які оцінювались журі у складі дев’яти відомих журналістів та медіа-експертів. До другого етапу пройшло 14 статей.

Всього в конкурсі взяло участь 49 учасників.

Авторами найкращих публікацій стали:

1 місце — Олександра Горчинська, Київ, за матеріал “Джинса і піар по-українськи. І знову знайомі обличчя” — гонорар 2 тисячі гривень;

2 місце — Зельман Оксана, за матеріал  “Виявляємо «джинсу» у місцевих виданнях Львова”; а також Мординська Поліна, “Взаємовигідна тактика чи абсурдна стратегія?” — гонорари по 1500 гривень;

3 місце — Ірина Роік, Сергій Мокряков, Кривий ріг, “Журналісти Кривого Рогу читали передвиборчу пресу”; Заяць Тарас, Тернопіль, “Виявляємо «джинсу» у місцевих виданнях Чортківського району”;  Наталя Патрікєєва, Львів, “Екс-регіонал балотується у 18 окрузі: "Не один я повірив”; Олександра і Леніна Бичковські, Житомирська обл., “Виявляємо «джинсу» у Новограді-Волинському”; — Марія Губаль, Тернопіль — “Не такі пухнасті, як їх малюють або Джинса по-тернопільськи” — гонорари по 1000 гривень.

Переможцями з виявлення джинси в регіональний виданнях стали:

1 місце — Микола Мирний; Юлія Добраш;

2 місце — Олександра Губицька; Олександр Ластовецький; Неля Шевченко; Олекса Ярославцев;

3 місце — Христина Слота; Ірина Пискур; Михайло Ломоносов.

Найбільше прикладів джинси надіслали із видань Вінниччини (122), а також Тернопільської (86), Хмельницької (62), Львівської (61), Сумської (59), Житомирської (42) та Донецької (29) областей.

"Лови джинсу" — конкурс від Інституту масовох інформації на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Мета конкурсу —  популяризація ідеї критичної оцінки публікацій в ЗМІ про кандидатів напередодні виборів, та підвищення медіа-грамотності населення.

Конкурс “Лови джинсу” проводиться Інститутом масової інформації за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Liked the article?
Help us be even more cool!