Instagram віддаватиме перевагу оригінальному контенту, а не копіям
Соцмережа Instagram змінює систему рекомендацій контенту – віддаватиме перевагу оригінальному контенту і обліковим записам з невеликою кількістю підписників. Про це пише The Verge, повідомляє “Бабель”.
Найбільша зміна стосується агрегаторів – акаунтів, які публікують контент інших користувачів часто без жодної згадки про авторство. Публікації таких акаунтів соцмережа видалятиме з рекомендацій.
Оновлення стосується “серійних репостерів”, які діляться чужим контентом, не змінюючи його, понад десять разів за 30 днів. Знову потрапляти до рекомендацій такі акаунти зможуть через 30 днів після останнього повторного розміщення “неоригінального” контенту.
Зміни не вплинуть на деякі акаунти, визначені Instagram і з ліцензійними угодами або дозволами на повторну публікацію контентмейкерів.
Також Instagram замінюватиме повторно опублікований контент оригінальним дописом автора в рекомендаціях. Однак це робитимуть лише тоді, коли система впевниться, що публікації ідентичні “на основі аудіо- та візуальних сигналів”. Автори контенту отримають сповіщення, коли їхній оригінальний контент замінить репости.
Раніше Instagram оцінював контент переважно на основі того, як підписники облікового запису взаємодіяли з ним, і алгоритм вирішував, чи просувати його в рекомендації. Тепер Instagram змінює підхід, щоб надати невеликим обліковим записам рівні шанси на просування.
Нагадаємо, Instagram і Facebook посилюють правила щодо створеного штучним контентом контенту.
Help us be even more cool!