ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІ Подай скаргу

Агентство Xinhua звинуватили в купівлі реклами у Twitter і Facebook для дискредитації протестувальників у Гонконзі

20.08.2019, 11:33
Фото – Dale De La Rey / AFP
Провідне китайське інформаційне агентство Xinhua було викрито в купівлі реклами у соцмережах Twitter і Facebook для пропаганди проти учасників протестів у Гонконзі. Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Gizmodo. Xinhua проплатило 5 видів рекламних публікацій у Facebook, які поширюються з 18 серпня. Одна з них адресована, зокрема, Ненсі Пелосі – голові Палати представників Конгресу США, яка критикувала дії влади. У публікації йдеться про те, як австралієць, що застряг в аеропорту Гонконгу, радить Пелосі прилетіти туди і "подивитися, як насправді йдуть справи", – йдеться в повідомленні. Також у рекламних постах у Facebook Xinhua твердить, що економіка Гонконгу страждає від дій демонстрантів, і закликає їх "покласти край жорстокості". Ці куплені Xinhua промо-пости спрямовані переважно на іноземних читачів, щоб змінити їхню думку про ситуацію в Особливому адміністративному районі Гонконг, де вже 11 тижнів поспіль тривають масштабні акції протесту проти дій уряду КНР. Як повідомлялося, 9 червня 2019 року пройшла найбільша політична демонстрація в Гонконзі з моменту його переходу від британського до китайського правління в 1997 році в межах угоди "одна країна, дві системи", що гарантує особливу автономію, включно зі свободою зібрань, преси й незалежною судовою системою. "Громадянський фронт за права людини", який організував акцію, заявив про понад 1,3 мільйона учасників. Також демонстранти заблокували 2 головні автомагістралі в регіоні. Підставою для протестів стали зміни законодавства про екстрадицію на материковий Китай.
Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!