Індійський конкурент Twitter, платформа Koo, дасть користувачам можливість створювати контент за допомогою ChatGPT
Індійська соцмережа Koo, яка прагне скласти конкуренцію Twitter, інтегрувала у свою платформу ChatGPT (розробник – OpenAI), за допомогою якого користувачам буде легше створювати дописи.
Про це пише Reuters із посиланням на співзасновника компанії Маянка Бідаватка.
ChatGPT – це ШІ-бот, який створює прозові тексти за заданими запитами.
Користувачі Koo зможуть послуговуватися ChatGPT просто в застосунку, щоб створювати дописи про поточні події, політику та попкультуру, зазначив у своєму інтерв’ю співзасновник Koo Маянк Бідаватка.
"Це допоможе творцям контенту в пошуках натхнення. Вони зможуть дізнаватися в ChatGPT про актуальні теми в їхньому регіоні та писати свої думки з цього приводу", – зазначив він.
Минулого місяця компанії-гіганти Microsoft та Google анонсували власні чатботи на основі ШІ, які можуть синтезувати інформацію з усієї мережі в текст, що відповідає запиту. Корпорація Snap (власник фотозастосунку Snapchat) також запустила чатбот, навчений "спілкуватися" дотепним і дружним тоном.
За словами Бідаватка, Koo стане першою платформою, яка інтегрує цю технологію у функцію написання постів. Користувачі зможуть набирати свої пошукові запити ChatGPT або послуговуватися функцією голосових команд.
Близько 20% користувачів Koo активно створюють контент у цій соцмережі; інтеграція ChatGPT може збільшити цей показник, додав Бідаватка.
Спочатку функцію буде запущено для верифікованих акаунтів на Koo, а згодом вона стане доступною всім користувачам.
Для Reuters провели демонстрацію, де чатбот склав пост із застосуванням цитати Альберта Ейнштейна та додаванням трьох відповідних гештегів.
Koo також розглядає можливість запровадження маркувань, які повідомлятимуть, чи був той чи інший допис створений за допомогою ChatGPT.
"Думаю, людям варто знати, чи контент згенерований ШІ", – зазначив Бідаватка.
Help us be even more cool!