IMS (International Media Support) запрошує незалежні українські медіа, чия основна мета – служити своїй громаді, захищати суспільний інтерес і просувати європейську інтеграцію України, подаватися на отримання грантів. Про це повідомляється на сайті організації.

“Гранти покликані підтримати виробництво фактологічного, інклюзивного й актуального медіаконтенту, який сприяє демократичному діалогу в Україні.

Конкурс є відповіддю на зростання потреби в незалежних національних, локальних і гіперлокальних медіа, які забезпечують громадськість доступом до достовірної інформації та сприяють її поінформованості, інклюзії й демократичній залученості”, – йдеться в повідомленні.

Заявки потрібно подати до 23:59 16 листопада 2025 року.
Надсилайте заявку й бюджет на адресу: [email protected]

Форма заявки та шаблон детального бюджету доступні на сайті.
Цей конкурс має на меті підтримати незалежні медіаініціативи, які сприяють:

  • доступу громадськості до своєчасної, фактологічної та збалансованої інформації;
  • розбудові демократичного діалогу й залученості громадян;
  • створенню інклюзивних матеріалів, які відображають різноманітність населення України й заохочують залученість людей з не досить представлених і маргіналізованих груп.

Рекомендований період реалізації проєкту: 1 січня 2026 – 31 грудня 2026 року.

Щоб бути допущеними до конкурсу, заявники повинні:

  • бути офіційно зареєстрованими в Національній раді з питань телебачення і радіомовлення України і мати щонайменше рік досвіду роботи на момент подання заявки;
  • виробляти оригінальний контент і виявляти щиру зацікавленість у розумінні своєї аудиторії (зокрема, вживати заходів для виявлення й подолання інформаційних прогалин у громаді; для цього IMS у партнерстві з LMF надасть дослідження сегментації аудиторії, проведене у 2025 році);
  • зобов’язатися інтегрувати принципи різноманіття, рівності й інклюзії (DEI) у дизайн і реалізацію проєкту.

Попередньо визначених форматів контенту немає.
Заявники мають обґрунтувати вибір формату відповідно до потреб аудиторії й цілей проєкту. У пропозиціях потрібно чітко показати, як обраний формат ефективно залучатиме цільову аудиторію і сприятиме виконанню поставлених завдань.

Перевага віддаватиметься проєктам, які:

  • працюють з молоддю, жінками й маргіналізованими групами;
  • зосереджені на громадах, які історично мали обмежений доступ до незалежної інформації або знижений рівень довіри до демократичних процесів.

Бюджети мають:

  • бути обґрунтованими, економними й чітко прив’язаними до запланованої діяльності;
  • містити витрати на аудит.

Кількість відібраних проєктів залежатиме від якості заявок і доступного фінансування.

Під час перевірки IMS оцінюватиме програмну, фінансову й адміністративну спроможність заявників. IMS залишає за собою право відхилити будь-яку заявку, якщо заявник не відповідає мінімальним вимогам.