ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

ІМІ закликає змінити положення законопроєкту, які стосуються реклами в медіа

17.05.2023, 17:00
Ілюстрація ІМІ
Ілюстрація ІМІ

Директорка Інституту масової інформації Оксана Романюк наголошує, що при оновленні рекламного законодавства в Україні потрібно змінити положення, які стосуються розміщення реклами в медіа. Про це вона сказала у коментарі Укрінформу.

“У нас є побоювання щодо цього документа, адже виникає не дуже зрозуміла ситуація про розміщення реклами регіональними медіа. Річ у тім, що регіональні медіа часто функціонують як ФОП, а в чинному Законі України "Про рекламу" прописано, що поширення реклами дозволяється, лише якщо за це сплачено юридичній особі. Виходить колізія, яка може призвести до того, що випаде дуже велика кількість регіональних медіа. Ми закликаємо замінити в цій статті (статті 13-1 – ред.) визначення “юридичні особи України” на “резиденти України” або взагалі прибрати цю норму”, – зазначила директор ІМІ.

На думку Романюк, якщо законопроєкт ухвалять у нинішньому вигляді, це негативно вплине на медійний ринок, адже регіональні медіа не зможуть заробляти на рекламі.

Нагадаємо, Верховна Рада 2 травня ухвалила в першому читанні законопроєкт “Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіа послуги від 10 березня 2010 року зі змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) та до деяких інших законів" (№9206).

Раніше ІМІ писав, чого очікувати медіаринку через зміни до закону про рекламу.

Liked the article?
Help us be even more cool!