Інститут масової інформації оголошує конкурс на посаду комунікаційника/-ці. Наша мета – знайти людину, яка на одній з нами хвилі допомагатиме розвивати медіасферу, підвищувати рівень дотримання стандартів у медіа, опікуватися журналістами та спрямовувати аудиторію до якісних джерел інформації.

Обов’язки

  • Проактивна комунікація для просування продуктів та експертів організації.
  • Відстеження ефективності комунікацій і впливу ІМІ.
  • Ведення корисного та душевного розсилання на основі матеріалів ІМІ.
  • Комунікаційний супровід подій ІМІ (створення матеріалів про події, вебінари тощо).
  • Співпраця з менеджеркою соціальних мереж.

Вимоги

  • Досвід роботи в комунікаціях – від трьох років. Важливим є розуміння медійних комунікацій, досвід роботи в медіа буде перевагою.
  • Наявність зв’язків з журналістською спільнотою, розуміння медійних трендів.
  • Знання журналістської етики й стандартів.
  • Вміння писати тексти.
  • Бажання розвивати українську медіасферу.

Умови

  • Стабільна щомісячна заробітна плата (ФОП).
  • Різноманітні та соціально важливі проєкти у сфері свободи слова та розвитку української медіасфери.
  • Чудовий колектив.
  • Офіс у центрі Києва, проте наразі робота дистанційна.

Щоб податися на вакансію, заповніть цю гугл-форму.

Дедлайн: 10 вересня

Інститут масової інформації – медійна громадська організація, яка діє з 1995 року та є членом Міжнародної організації із захисту свободи слова (IFEX). Відстоюємо права журналістів, аналізуємо медіасферу, під час війни забезпечуємо медіа засобами захисту для відряджень до зони бойових дій.