ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Харківська блогерка рекламує “20 ідей з розвитку Росії” і називає РФ “нашою країною”

23.11.2021, 18:14
Фото: instagram.com / diana_bakid_official
Фото: instagram.com / diana_bakid_official

Блогерка з Харкова Діана Бакід, яка бере участь у шоу “Супермама” на телеканалі СТБ, рекламує у своєму Instagram проєкт “20 ідей з розвитку Росії”. Про це повідомляє “Детектор медіа”.

У Діани Бакід 1 млн підписників.

Скриншот Детектора медіа

 

“Серед дописів Діани користувачі соцмереж знайшли такий, у якому вона називає Росію “нашою державою” та просуває проєкт російського бізнесмена Дмитра Давидова “20 ідей з розвитку Росії”. На фото Бакід тримає рекламний проспект цього проєкту, фото супроводжує текст: “Гордиться нашей страной можно лишь потому, что в ней есть ещё сильные умы, направляющие свой энергетический поток во имя общего будущего – так, например, Предприниматель Дмитрий Давыдов предложил свой план по развитию страны на 20idei.ru. Считаю, что такой проект – большой подарок для нашего государства и оно должно его поддержать!”, – ідеться в повідомленні.

“Детектор медіа” звернувся по коментар до пресслужби каналу СТБ та самої Діани Бакід, але на момент публікації цієї новини не отримав відповідей. Після отримання запитів від редакції публікація зі сторінки блогерки була видалена. 

Діані Бакід 30 років, вона виховує трьох доньок, називає себе екстрасенсом, запевняє, що може допомогти людям, зокрема жінкам, нормалізувати відносини з чоловіками, передбачати майбутнє, покращити фінансове становище тощо. На деяких сумнівних російських сайтах Бакід звинувачують у шахрайстві, але сама вона в програмі “Суперамама” відкидає ці звинувачення, називаючи їх замовними через конкуренцію на ринку екстрасенсів. Вона також є експерткою російського видання “Ліза”.

Скриншот Скриншот Детектора медіа

 

Проєкт “20 ідей для розвитку Росії”, який просуває в інстаграмі Бакід, останні кілька місяців рекламують багато популярних блогерів з Росії та державні російські ЗМІ. Серед тих, хто писав про цей проєкт, – комік Максим Галкін, актриса Наталія Рудова, співак Микола Басков, телеведучі Ксенія Бородіна та Олена Водонаєва. Статті про “20 ідей” з'являлись у ”Ведомостях”, “Коммерсанті”, “Лента.ру”, Forbes, урядовій “Российской газете” та інших виданнях. Як пише російська служба ВВС, ніхто не знає, хто такий Дмитро Давидов, який, за оцінкою видання, витратив на рекламу цього проєкту щонайменше пів мільярда російських рублів (майже 6,7 мільйона доларів США). Автори матеріалу припускають, що він пов’язаний з російською владою.

Liked the article?
Help us be even more cool!