Харченко вважає проблемою українських ЗМІ те, що вони не є головним бізнесом для власників
21.05.2012, 03:47
Головний редактор УНІАН Олександр Харченко вважає проблемою українських ЗМІ те, що вони не є головним бізнесом для їхніх власників. Про це він сказав в інтерв’ю “Радіо Свобода”.
“Біда ж у тому, що вони (ЗМІ - ред.) не існують як самодостатні бізнеси і не є головними бізнесами для їхніх власників. У них є металургія, у них є хімія, у них є газ і так далі. І тому в даній, в цій ситуації, звичайно, що ЗМІ, яке намагається бути об’єктивним, це відразу стає додатковою проблемою для власника”, - зазначив Харченко.
“Біда ж у тому, що вони (ЗМІ - ред.) не існують як самодостатні бізнеси і не є головними бізнесами для їхніх власників. У них є металургія, у них є хімія, у них є газ і так далі. І тому в даній, в цій ситуації, звичайно, що ЗМІ, яке намагається бути об’єктивним, це відразу стає додатковою проблемою для власника”, - зазначив Харченко.
Liked the article?
Help us be even more cool!
Help us be even more cool!