Громадське радіо відкриває три вакансії: YouTube, PR та SMM
Громадське радіо шукає трьох фахівців або фахівчинь для підсилення власної команди: редактора/-ку YouTube, PR-менеджера/-ку та SMM-спеціаліста/-ку.
Про це команда повідомила на своєму сайті.
Робота в Києві, офіс – у центрі міста. Співпраця з ФОП. Резюме надсилайте на пошту виконавчій продюсерці Ані Море, вказуючи в темі бажану вакансію. Пошта: [email protected]. Резюме без мотиваційного листа (чому подаєтеся саме на Громадське радіо, що можете запропонувати) та портфоліо (або прикладів робіт у форматі посилань) не розглядатимуться (а для SMM – без прикріпленого виконаного тестового).
Редактор/-ка YouTube
Обовʼязки:
- Організація роботи оператор/-ок та визначення контенту для YouTube з ефіру впродовж тижня.
- Підготовка заголовка, опису та планування публікації на YouTube.
- Робота з дизайнеркою та SMM-командою.
- Відбір та організація процесу створення коротких відео для промо проєктів у різних соцмережах (Twitter, Instagram / Facebook / Telegram). Публікація коротких відео.
- Розроблення ідей та механіки втілення для нових відео та (або) форматів.
- Контроль та участь у редагуванні відеоматеріалів, зокрема поставлення завдань монтажер(к)ам, розуміння віральності контенту.
- Взаємодія з редакцією для забезпечення якісного та своєчасного виробництва контенту.
- Пошук релевантних референсів.
- За потреби керування в знімальному процесі.
- Робота з аналітикою YouTube та інших соцмереж, участь у редакційних нарадах задля використання даних з аналітики в щоденній роботі.
- Підготовка звітів щодо YouTube- та інших відеоскладових проєктів.
Важливо:
- Розуміння актуальності та віральності новинно-аналітичного контенту.
- Вміння швидко реагувати на інфополе та перебудовувати контент-план за потреби.
- Вміння писати клікабельні заголовки, зберігаючи коректне та виважене подання відповідального медіа.
- Розуміння, як створити захопливий опис для відео в YouTube, як оформити та які акценти обрати для коротких відео в інші соцмережі.
- Розуміння, як підготувати вдалу обкладинку, як працює композиція та як піймати увагу в диджиталі.
- Готовність за потреби працювати в студії – створювати додатковий контент із бекстейджу.
- Розуміння принципів побудови кадру, роботи зі світлом, кольором та візуальними елементами на відео.
- Вміння монтувати, титрувати.
- Вміння налаштовувати таргетовану рекламу, працювати зі страйками в YouTube.
Обовʼязково надсилати приклад відеопроєктів чи окремих відео та контенту з нього – портфоліо.
PR-менеджер/-ка
Обовʼязки:
- Планувати промокампанії нових проєктів: від просування в диджиталі (робота у звʼязці з керівницею SMM), роботи з інфлюенсер(к)ами, пошуку партнерських проявів та колаборацій з іншими проєктами до зовнішньої рекламної кампанії. (І, звісно ж, готувати пресрелізи та ставити ТЗ дизайнерці для підготовки релізів – зручних для поширення.)
- Просування (зокрема, платне) аудіоконтенту Громадського радіо на зовнішніх подкаст-платформах Apple Podcasts, Spotify, Amazon тощо.
- Аналіз зовнішньої комунікації ГР, наших проявів та оновлення / створення PR-стратегії з урахуванням потреби просувати подкасти на подкаст-платформах (за потреби можливі додаткові консультації з іншими фахівчинями / фахівцями у сфері), робота в парі з дизайнеркою над оновленням брендбуку з урахуванням розширення присутності ГР в диджиталі.
- Системна робота з брендом ГР: пошук партнерств та ініціатив, де експертність наших колег може знадобитися; організація тренінгів, лекцій та інших заходів для підняття видимості ГР; тісна співпраця з комерційним відділом з пошуку іміджевих проявів для ГР у форматі бартеру тощо.
- Пошук, оброблення запитів та організація інформаційних партнерств із фестивалями, виставками, відкритими столами тощо (ефір + прояви в диджиталі або виїзна студія).
- Підтримка участі ГР у журналістських конкурсах і преміях.
- Розвиток Patreon (або іншої форми роботи зі спільнотою) Громадського радіо, комунікація з патрон(к)ами та розширення бази патронів.
Вимоги:
- Портфоліо з успішними кампейнами чи промо проєктів.
- Досвід від двох років у сфері зовнішніх комунікацій.
- Розуміння сучасних, диджитальних інструментів просування (YouTube, Meta, Twitter).
- Вміння чітко та зрозуміло формулювати ТЗ дизайнерці.
- Хороші організаційні навички, вміння організації та контролю процесів.
- Вміння в нетоксичну, екологічну комунікацію, здатність до самоорганізації.
- Готовність до гнучкого графіка за потреби.
- Фізична присутність у Києві.
- Комунікабельність та готовність відвідувати публічні заходи, мережуватися.
Побажання:
- Курси у сфері PR чи маркетингу будуть помічними.
- Робота з просуванням медіапроєктів та бренду медіа буде перевагою.
SMM-спеціаліст/-ка
Обов’язки:
- Ведення соціальних мереж (Instagram, Facebook, мінімально Telegram i Twitter) – створення новинних дописів.
- Створення візуального контенту в співпраці з дизайнеркою.
- Адаптація великих матеріалів під соцмережі (подкасти, публікації, інтерв’ю).
- Пошук ситуативного контенту.
- Створення Stories та Reels.
Вимоги:
- Від двох років досвіду в SMM.
- Розуміння медіасфери та журналістських стандартів.
- Відповідальність та ініціативність.
- Креатив.
- Робота з графічними та відеоредакторами.
Робота віддалена або за бажанням кілька разів на тиждень в офісі в Києві. Часткова зайнятість (три-чотири дні на тиждень або більше за домовленістю).
Тестове завдання: підготувати допис із візуалом (вивчивши попередньо соцмережі ГР) за мотивами обраного подкасту Громадського радіо, який, на вашу думку, привабить авдиторію диджиталу.
Help us be even more cool!