Громадське радіо відкрило три вакансії
Громадське радіо відкрило три вакансії: звукорежисера/ки, оператора/ки-монтажера/ки, дизайнера/ки. Про це повідомляється на сайті радіостанції.
Звукорежисер/ка
Робота в офісі в центрі Києва (зміни прямого ефіру), та дистанційна (зміни монтажу). Завантаженість – чотири зміни на тиждень, оплата позмінна.
Що потрібно робити:
- технічне ведення прямого радіоетеру;
- технічне ведення радіоновин або монтаж новинних випусків за запитом;
- контроль сітки мовлення (програми, промо, реклама) протягом зміни;
- формування сітки мовлення згідно з планом;
- технічна організація запису аудіопрограм;
- монтаж аудіопрограм.
Вимоги до кандидатів/ок:
- досвід роботи на радіо або телебаченні від одного року;
- знання, що таке прямий етер, і розуміти виклики, які з ним можуть бути повʼязані;
- вміння працювати з Adobe Audition (монтаж);
- проживання в Києві.
Команда пропонує:
- зручний позмінний графік;
- навчання та стажування за потреби;
- цікаві додаткові проєкти;
- офіс у центрі Києва.
Вакансія передбачає виконання невеликого тестового завдання, яке буде надіслано у відповідь на резюме.
Відеооператор/ка-монтажер/ка
Робота в офісі в центрі Києва. Завантаженість – робота з окремими відеопроєктами та поточними завданнями від команди. Рівень оплати обговорюється за результатами співбесіди.
Що потрібно робити:
- налаштування кадру та студійного світла;
- базове розуміння камер та вміння їх налаштувати;
- відеознімання (через vMix);
- монтаж відео для YouTube;
- добір графіки для відео;
- монтаж відео для соцмереж (горизонтальних для шортс та Reels);
- накладання на відео субтитрів та графіки;
- фотографування людей для обкладинок.
Важливе володіння інструментами:
- наявність власного компʼютера для монтажу;
- володіння інструментами Adobe Premiere Pro, vMix, Сaptions.
Команда пропонує:
- зручний позмінний графік;
- навчання та стажування за потреби;
- цікаві додаткові проєкти;
- офіс у центрі Києва.
Дизайнер/ка
Робота в дистанційному форматі, за потреби – офіс у центрі Києва. Завантаженість – робота з дизайном окремих проєктів та поточними завданнями від команди. Рівень оплати обговорюється за результатами співбесіди.
Що потрібно робити:
- розробляти та адаптувати дизайн для YouTube;
- створювати обкладинки для відео, які відповідають айдентиці бренду;
- адаптовувати дизайн під різні формати: мобільний, десктоп, вертикальні заставки;
- розробляти візуальні банерів для сайту, адаптовувати під різні розширення та технічні вимоги вебплатформи;
- працювати з айдентикою бренду та в межах брендбуку: колористика, шрифти, стилістика;
- розробляти шаблони, створювати дизайн дописів та експлейнерів для соціальних мереж;
- створювати гнучкі дизайн-системи для командного використання (Canva);
- співпрацювати з бренд-командою для оновлення / розширення візуальної мови; створювати брендовані шаблони;
- створювати анімаційне інтро для відео;
- розробляти короткі заставки з логотипами, текстом і графікою.
Володіння інструментами:
- Canva – швидке створення дизайнів, шаблонів для соцмереж;
- Adobe Illustrator – робота з векторною графікою, логотипами, ілюстраціями;
- Adobe Photoshop – ретуш, колажі, оброблення зображень, mockups;
- Adobe After Effects – створення анімацій, інтро, моушн-графіка;
- Adobe Premiere Pro – монтаж відео, інтеграція з AE.
Резюме надсилати на адресу [email protected], вказуючи в темі листа назву посади. Резюме має містити опис особистого досвіду роботи. Також в електронному листі потрібно додати коротке пояснення, чому вам цікава ця вакансія.
Вакансії передбачають виконання невеликого тестового завдання, яке буде надіслано у відповідь на резюме.
Help us be even more cool!