Google змінює алгоритми стеження за активністю користувачів
Американська компанія Google 3 березня заявила про намір відмовитися від стеження за індивідуальною активністю користувачів, повідомляє DW.
Замість цього інтернет-гігант впроваджуватиме нові технології, що захищають конфіденційність користувачів і дозволяють таргетувати рекламу без збору інформації про них.
“Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їхні дії в інтернеті відстежуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих споживачів в інтернеті, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в галузі агрегації, анонімізації, оброблення даних на пристроях та інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів", – йдеться в повідомленні Google.
“Ми прямо заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не створюватимемо альтернативних ідентифікаторів для відстеження користувачів, коли вони переглядають вебсторінки, і не використовуватимемо їх у наших продуктах”, – заявив директор Google з управління продуктами Девід Темкін у своєму блозі.
Про намір відмовитися від використання сторонніх файлів cookie у своєму браузері Chrome, який є лідером на ринку, Google заявила ще минулого року.
Замість цього компанія задіє технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж у разі, коли застосовується персоналізована реклама на основі ідентифікаторів користувачів. Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. Водночас не здійснюється ідентифікація окремих користувачів, а відбувається поділ їх на групи. Такий підхід допомагає отримати дані про ширшу аудиторію, не порушуючи конфіденційності окремих користувачів.
Help us be even more cool!