Google запустив для ЗМІ технологію, яка знаходить образливі коментарі під публікаціями
Компанія Google разом з її дочірнім підприємством Jigsaw запустили нову технологію, яка допоможе онлайн-виданням ідентифікувати образливі коментарі на своїх веб-сайтах. Про це повідомляє Media Sapiens з посиланням на Reuters.
Технологія “Perspective” аналізуватиме коментарі, порівнюючи їх з тими, які раніше були позначені користувачами як ворожі чи образливі або ж змусили їх припинити обговорення. В майбутньому інструмент може бути розширений - “Perspective” можна навчити розпізнавати коментарі, які не стосуються теми або особисту критику щодо користувачів.
Технологію вже протестували на сайті The New York Times. Компанія сподівається випробувати “Perspective” і на сайтах The Guardian та The Economist. Втім, її готові запустити й для платформ на кшатлт Facebook та Twitter, де тролінг може бути серйозною проблемою. Поки що інструмент працює недосконало та доступний лише англійською мовою, але в планах Jigsaw розвивати його далі.
Фото - Reuters
Help us be even more cool!