Google запустила технологію, яка допоможе ЗМІ відстежувати образливі коментарі до публікацій
Американська транскорпорація Google і її дочірня компанія Jigsaw запустили 23 лютого нову технологію для допомоги новинним виданням і онлайн-платформам визначати образливі коментарі на своїх веб-сайтах. Про це повідомляє ZAXID.NET з посиланям на Reuters.
Технологія, яка отримала назву «Perspective» («Перспектива» - Ред.), розглядатиме коментарі й оцінюватиме їх на основі того, наскільки вони схожі на коментарі, які люди вважають образливими, або можуть змусити їх залишити розмову.
Сервіс був протестований на виданні New York Times і компанії сподіваються поширити її на інші новинні видання, такі як The Guardian і The Economist, а також веб-сайти.
«Новинні видання прагнуть заохочувати взаємодію і дискусії навколо їхнього змісту, але вважають, що сортування мільйонів коментарів, щоб знайти тролінг або образу, забере багато грошей, праці й часу. В результаті багато сайтів закрили коментарі взагалі», - заявив президент Jigsaw Джаред Коен.
Help us be even more cool!