Google запускає на YouTube аудіорекламу
Компанія Google впроваджує на відеохостингу YouTube аудіорекламу. Про це йдеться в офіційному блозі Google, повідомляє 24 канал.
У своєму блозі Google описує оновлений стандарт рекламних оголошень, акцент у якому робиться на звукову складову.
Компанія запевняє, що під час прослуховування такого контенту користувачі зможуть уявити товар або послугу, що описується, “навіть із закритими очима”.
Передбачається, що такі ролики триватимуть близько 15 секунд і супроводжуватимуться фотографіями або простою анімацією.
Представники сервісу стверджують, що аудіооголошення на YouTube зможуть розширити охоплення аудиторії. Згідно з підсумками попереднього тестування, яке триває вже кілька місяців, понад 75% перевірених рекламних кампаній на YouTube значно підвищили впізнаваність бренду.
На додаток до нового способу подання реклами сервіс також запустив ще одну функцію – динамічні добірки музики. По суті, це розділені на популярні жанри групи каналів. Крім музичної тематики, добірки складаються за інтересами користувача, а також дозволяють рекламодавцям точніше визначити його зацікавлення.
Help us be even more cool!