Google виплатить $100 млн для врегулювання колективного позову рекламодавців
Google погодився виплатити 100 мільйонів доларів готівкою для врегулювання судового провадження, де позивачі заявили, що компанія вимагає забагато грошей від рекламодавців, не надаючи обіцяних знижок і стягуючи кошти за кліки поза межами географічних зон, на які була націлена реклама. Про це повідомляє Reuters.
Попереднє врегулювання колективного позову, який був поданий у березні 2011 року, було запропоноване пізно ввечері 27 березня у федеральному суді Сан-Хосе, Каліфорнія, і потребує затвердження суддею.
Рекламодавці, які брали участь у програмі AdWords Google, зараз відомої як Google Ads, звинувачували пошуковик у порушенні контракту шляхом маніпулювання формулою Smart Pricing, яка штучно зменшувала знижки.
Рекламодавці також заявили, що Google (власником якого є компанія Alphabet з головним офісом у Маунтін-В’ю, Каліфорнія) вводив їх в оману, не обмежуючи показ реклами окресленим замовниками регіоном, що порушує закон Каліфорнії про несумлінну конкуренцію.
Врегулювання, запропоноване 27 березня, стосується рекламодавців, які користувалися AdWords з 1 січня 2004 до 13 грудня 2012 року. Погоджуючись на врегулювання, Google заперечив будь-які правопорушення зі свого боку.
“Ця справа стосувалася функцій реклами, які ми змінили понад десять років тому, і ми задоволені, що питання розв'язано”, – заявив в електронному листі речник Google Хосе Кастанеда.
Адвокати позивачів можуть вимагати гонорари до 33% суми врегулювання плюс 4,2 мільйона доларів на покриття витрат.
Згідно із судовими документами, розгляд справи тривав 14 років, бо сторони надали велику кількість доказів, зокрема понад 910 тисяч сторінок документів і декілька терабайтів даних про кліки від Google, а також узяли участь у шести сеансах медіації з чотирма різними медіаторами.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!