ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google відмовилася від плану прибрати файли cookie з Chrome

23.07.2024, 16:17

Google планує лишити у своєму браузері Chrome файли cookie від третіх сторін. Про це компанія заявила 22 липня, повідомляє Reuters.

Як нагадує видання, Google роками обіцяла позбутися невеликих пакетів коду, призначених для відстеження користувачів у мережі.

Змінили рішення після застереження від рекламодавців (найбільшого джерела прибутку компанії), які заявили, що втрата файлів cookie в найпопулярнішому браузері у світі обмежить їхню здатність збирати дані для персоналізації реклами й зробить їх залежними від баз даних користувачів Google.

Британський орган з питань конкуренції й ринків (ОКР) також розкритикував план Google як рішення, яке може загальмувати конкуренцію у сфері цифрової реклами.

“Замість боротьби з файлами cookie від третіх сторін ми запровадимо новий механізм у Chrome, який дасть людям змогу робити поінформований вибір, що буде застосований до всієї їхньої активності в браузері й може бути змінений будь-коли”, – зазначив у своєму блозі віцепрезидент ініціативи Privacy Sandbox від Google Ентоні Чавез. 

Ініціатива з'явилася 2019 року й була покликана розбудовувати онлайн-приватність, водночас підтримуючи цифрові бізнеси. Позбавлення файлів cookie третіх сторін було однією з ключових цілей ініціативи.

Файли cookie є пакетами інформації, які дозволяють сайтам і рекламодавцям виявляти окремих користувачів мережі й відстежувати їхні онлайн-звички, але також можуть використовуватися для небажаного спостереження.

У Євросоюзі використанням файлів cookie керують Загальні правила захисту даних, де йдеться, що видавці мають отримати чітку згоду від користувачів, щоб зберігати їхні файли cookie. Великі браузери також дають користувачам можливість видалення файлів cookie за бажанням.

Чавез заявляє, що Google співпрацює з регуляторами на кшталт ОКР й Офісу омбудсмена з інформації, а також з видавцями й групами захисту приватності, щоб розробити новий підхід; за його словами, компанія й надалі інвестуватиме в програму Privacy Sandbox.

Оголошення викликало змішану реакцію.

“Зацікавлені сторони – рекламодавці більше не муситимуть готуватися до повної відмови від файлів cookie третіх сторін”, – заявила аналітикиня компанії eMarketer Евелін Мітчелл-Вулф.

Технологиня Electronic Frontier Foundation Лена Коен зазначила, що такі файли cookie можуть зашкодити споживачам, зокрема через небезпечну рекламу, націлену на вразливі групи населення.

“Рішення Google і надалі дозволяти файли cookie від третіх сторін попри те, що інші великі браузери вже багато років їх блокують, є прямим наслідком бізнес-моделі, орієнтованої на рекламу”, – заявила Коен.

Марія Ігнатьєва, Валентина Троян

Liked the article?
Help us be even more cool!