Google уже почав платити видавцям за їхній контент
Google оголосив про початок нової ліцензійної програми з підтримки учасників новинної індустрії. Йдеться про плату за використання “високоякісного контенту для нового досвіду споживання новин”, який стартує вже цього року.
Про це йдеться в офіційному блозі Google, повідомляє Громадське.
Зазначається, що нова програма “допоможе видавцям, які беруть у ній участь, монетизувати свій контент за допомогою вдосконаленого сторітелінгу, який дозволяє людям більше зануритися в складні історії, залишатися поінформованими й бути відкритими до різних питань та позицій”.
Підтримка Google полягає, зокрема, в наданні доступу до контенту, закритого пейволом (тобто такого, доступ до якого надається після внесення певної вартості передплати). Іншими словами, компанія сплачуватиме його за читачів.
Наразі Google уже уклав договори з видавцями в Бразилії, Австралії та Німеччині. Свій новий сервіс, назва й деталі якого не розкриваються, компанія презентує до кінця 2020 року в межах сервісів “Новини” та Google Discover (стрічка з рекомендаціями щодо контенту для користувачів).
Help us be even more cool!