Google тестуватиме функцію, що обмежує використання файлів cookie рекламодавцями
Компанія Google заявила, що невдовзі почне тестування нової функції у своєму браузері Chrome, яка заборонить рекламодавцям користуватися файлами cookie для відстеження споживачів.
Про це пише Reuters.
Пошуковик планує запустити цю функцію (під назвою Tracking Protection) для 1% користувачів Chrome в усьому світі 4 січня. Міжсайтове відстеження даних буде обмежене за замовчуванням.
У другій половині 2024 року Google планує остаточно позбавити треті сторони доступу до файлів cookie користувачів.
Утім, повідомляє Google, на цей графік може вплинути потреба відреагувати на претензії британського Органу з питань конкуренції й ринків (ОКР), який бореться з монополіями.
ОКР досліджує план Google із припинення підтримки деяких файлів cookie у Chrome, адже його непокоїть імовірність, що таке рішення стане на заваді конкуренції в галузі цифрової реклами; орган також пильно стежить за найприбутковішим сегментом Google – розміщенням реклами.
Файли cookie – спеціальні файли, які дозволяють вебсайтам і рекламодавцям ідентифікувати користувачів мережі й відстежувати їхню поведінку онлайн.
У червні єврокомісарка з питань конкуренції Марґрете Вестаґер також повідомляла, що її орган і надалі досліджуватиме інструменти для блокування доступу третіх сторін до файлів cookie, запроваджені компанією в межах ініціативи "Privacy Sandbox".
Рекламодавці заявляють, що втрата файлів cookie в найпопулярнішому браузері світу обмежить їхню спроможність збирати інформацію для персоналізування реклами й зробить їх залежними від баз користувачів Google.
Відділ глобальних брокерських досліджень Банку Америки заявив, що повне блокування файлів cookie збільшить вплив медіаагентств, зокрема тих, які можуть надавати рекламодавцям власноруч зібрані дані у великих масштабах.
Марія Ігнатьєва, Валентина Троян
Help us be even more cool!