ГАРЯЧА ЛІНІЯ
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

info@imi.org.ua

050 447 70 63

Підтримати ІМІПодай скаргу

Google попереджає про зростання шахрайських оголошень щодо захисних масок

30.04.2020, 14:00
Фото – cnn.com
Фото – cnn.com

Пошукова система Google створила спеціалізовану групу з питань COVID-19, яка виявляє та вдосконалює наявні системи для видалення шахрайських повідомлень. У компанії попередили про різке зростання шахрайських оголошень, зокрема щодо таких товарів, як захисні маски.

Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на представництво Google в Україні.

“Люди довіряють Google, коли вони шукають інформацію, і ми зобов’язуємося робити так, щоб вони могли довіряти рекламі, яку вони бачать, зокрема, на наших платформах. Відповідаючи на виклики, пов'язані з COVID-19, ми ретельно стежили за поведінкою рекламодавців, щоб захистити користувачів від реклами, яка намагається скористатися кризою. Вони часто походять від досвідчених зловмисників. Наприклад, у міру того, як ситуація розвивалася, ми побачили різкий спалах шахрайських оголошень для таких товарів, що мають попит, як маски для обличчя. Ці оголошення рекламували товари за ціною, значно вищою за ринкову, неправильно подавали якість товару, щоб змусити людей зробити купівлю, або були розміщені продавцями, які ніколи не виконували замовлень", – йдеться в повідомленні.

Ситуація змусила Google створити спеціалізовану групу з питань COVID-19.

“У нас є спеціалізована група з питань COVID-19, яка працює цілодобово, будуючи нову технологію виявлення та вдосконалюючи наявні системи правозастосування, щоб зупинити шахраїв. Ці узгоджені зусилля працюють. За останні кілька місяців ми заблокували та вилучили десятки мільйонів оголошень, пов’язаних з коронавірусом, за порушення правил, зокрема цінові маніпуляції, отримання вигоди від глобального дефіциту медичного постачання, введення в оману щодо лікування та промоцію незаконних виплат з безробіття”, – наголосили в компанії.

Одночасно Google спрямувала свої зусилля для того, щоб сумлінна реклама знайшла свого споживача.

Загалом за 2019 рік Google заблокував та видалив 2,7 мільярда рекламних оголошень – це більш як 5 тис. оголошень за хвилину. Також було зупинено майже 1 мільйон облікових записів рекламодавців за порушення правил.

Сподобалася стаття? Допоможи нам бути ще крутішими!