ГАРЯЧА ЛІНІЯ(050) 447-70-63
на зв’язку 24 години
Залиште свої дані
і ми зв’яжемося з вами
дякуємо за звернення

Або ж зв’яжіться з нами:

[email protected]

(050) 447-70-63

Подай скаргу

Google покращив точність пошуку після опитування користувачів щодо дезінформації

12.08.2022, 14:38
Фото – cursoductor.com.br
Фото – cursoductor.com.br

Google покращив точність своєї пошукової системи, зокрема Featured Snippets, повідомляє Cnet з посиланням на власний блог компанії. Featured Snippets – це поле опису у верхній частині сторінки результатів, яке висвітлює інформацію, пов’язану з вашим пошуком.

Це сталося після того, як нове опитування, проведене Інститутом Пойнтера та YouGov за підтримки Google, показало, що 62% користувачів заявили, що бачать неправдиву або оманливу дезінформацію в інтернеті щотижня. Опитування також показало, що 36% людей певною мірою впевнені, що зможуть ідентифікувати неправдиву або оманливу інформацію. Респонденти покоління Z, приблизно ті, хто народився приблизно з 1997 року до початку 2010-х років, удвічі частіше виконували багаторазовий пошук і використовували зворотний пошук зображень для перевірки інформації, ніж люди, які народилися після 1942 та до 1964 року.

Удосконалення Featured Snippets є однією з небагатьох змін, які Google вносить, щоб надавати кращу інформацію людям, які використовують її пошукову систему, заявили в компанії. Пошук Google тепер може оцінити консенсус щодо певного запиту, звіряючись з іншими джерелами, які вважаються високоякісними.

Пошук також тепер може виявляти деякі помилкові припущення, повідомили в компанії. Наприклад, пошуковий запит "коли Снупі вбив Авраама Лінкольна" повернувся з точною інформацією про вбивство Лінкольна, але проігнорував, що Снупі, бігль Чарлі Брауна в коміксі "Арахіс", не був винуватцем.

Google також оновив інструмент "Про цей результат", який допомагає людям отримати більше інформації про результати пошуку. 

Для результатів, у яких пошук Google не матиме високої впевненості, тепер він надаватиме консультацію щодо вмісту. Минулого року компанія запровадила консультації для екстрених новин, коли тема швидко змінювалася. Ці сповіщення не обов’язково означають, що надана інформація не є актуальною чи корисною, але вказуватимуть, що результат може бути недостовірним.

 

Liked the article?
Help us be even more cool!